Acest concept inedit de afacere, numit Balloide Photo, apartine unui grup de tineri francezi. Ei propun investitorilor romani un business pe care il pot face cu pasiune si libertate deplina fiind, in acelasi timp, o activitate rentabila: cea de a realiza fotografii aeriene. Afacerea in sine presupune folosirea unor camere foto profesioniste, atasate balonului, care sunt manevrate cu usurinta de la sol printr-un dispozitiv cu comanda manuala. Balloide-Photo ofera posibilitatea obtinerii unor unghiuri ample de luat vederi, de la inaltimi de pana la 150 m, corespunzatoare etajului al 38-lea al unui bloc de locuinte.

La nivel national Balloide Photo a patruns din vara acestui an prin intermediul unui Masterfrancizat, teritoriul Romaniei fiind impartit in zone de exclusivitate oferita viitorilor potentiali francizati.

Pentru operarea afacerii Balloide Photo in sistem de franciza aveti nevoie de o investitie totala initiala de aproximativ 60.000 de euro. Din aceasta suma, 40.000 de euro reprezinta taxele catre francizor, in care este inclusa si taxa de intrare in reteaua de franciza (dreptul de a folosi marca si know-how-ul Balloide-Photo). Tot aici este inclusa si achizitionarea echipamentului foto aerian (aerostat, consola, mat telescopic etc.).

Citeste si:  Ce este un cont de economii electronic (E-savings account)

In categoria costurilor de start-up relevante trebuie sa mai luati in calcul: mijlocul de transport (remorca sau camioneta), camera foto, imprimanta, utilitatile etc. Acestea necesita o suma de aproximativ 20.000 de euro (inclusiv TVA).

Serviciile oferite de echipa Balloide Photo sunt complexe si orientate in diferite directii: developeri de proiecte imobiliare sau, pur si simplu, agentii imobiliare oferind clientilor o alta modalitate de promovare a ofertelor lor, companii de antrepriza de constructii, institutii sau autoritati publice, prestatori de servicii turistice si nu numai.
Reteaua Balloide Photo este localizata la nivel international in Peninsula Iberica (Spania, Portugalia) si piata central-europeana (Cehia) in cele peste 16 unitati proprii si 3 unitati care functioneaza in sistem de franciza.
Mai multe detalii despre acest concept si operarea lui in sistem de franciza puteti primi in mod gratuit de la echipa CHR Consulting.

Autor: Nicoleta Margineanu