Pe piata locurilor de munca din domeniul bancar apar tot mai multe oferte pentru specialisti IT. Se cauta absolventi de studii superioare din acest domeniu ce detin cunostinte foarte bune de programe informatice, dar si de limba engleza si cu aptitudini de comunicare si usurinta in munca in echipa. Vechimea sau experienta in domeniu nu sunt obligatorii, dar reprezinta un avantaj. In asigurari se cauta unit manageri si consilieri in asigurari cu experienta in domeniul asigurarilor dar si cunostinte in utilzarea PC-ului. Pe toata perioada in care sunteti angajati se asigura traininguri de specializare.
Un alt segment ce trebuie acoperit este cel al specialistilor in recrutare si training. Cei ce aplica pentru aceste tipuri de job trebuie sa aibe cunostinte solide de limba engleza atat scris cat si vorbit, cunostinte PC, mai ales in Microsoft Office si, bineinteles aptitudini de comunicare.
Alpha Bank angajeaza Information Systems Auditor
Alpha Bank Romania angajeaza in Sediul Central din Bucuresti Information Systems Auditor, conform unui anunt publicat de banca.
Cei selectati vor face parte din echipa de profesionisti din departamentul de audit si vor avea respon
sabilitati legate de performanta misiunilor de audit IS din interiorul bancii. Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana de incredere, cu un mare simt de responasabilitate, integritate si obiectivitate.
Cerinte:
– studii superioare in domeniul IT finalizate cu diploma de licenta;
– diploma de masterat reprezinta un avantaj;
– sunt acceptati si amsolventi in domeniul finantelor ce au o diplomna de masterat in IT;
– experienta profesionala (CISA, CIA, CPA, CISSP, CDP, MSCE, CNE) va fi considerata un avantaj;
– experienta de 3-5 ani intr-o firma de audit sau sau in departamentul intern de audit al unei banci sau al unei institutii financiare va fi considerata un avantaj;
– sunt necesare conostinte excelente de limba engleza, atat scris cat si vorbit;
– abilitati excelente de comunicare si relationare interpersonala,;
– lucru in echipa;
– cunostinte tehnice in oricare din domeniile de retea si sisteme de securitate, sisteme de operare, baze de date, si Internet vor fi considerate un avantaj;
– sa fie familiarizat cu CoBIT Framework;
– experienta in utilizarea MS Office (Word, Excele, PowerPoint, Visio);
– studii ulterioare in auditul intern (seminarii de training, participare la conferinte internationale etc.) vor fi foarte apreciate.
Candidatii vor trimite un CV detaliat si o poza atasata la adresa: Alpha Bank Romania – Human Resources Division, Calea Dorobantilor 237B, sectro1, 010566, Bucuresti, fax: +40.21.231.68.96. sau pe adresa de e-mail: bestcareer@alphabank.ro. Inscrierile se pot face pana la 20 octombrie 2006.
Doar candidatii admisi vor fi contactati pentru interviu.
Volksbank angajeaza profesionisti IT
Volksbank Romania angajeaza in Sediul Central din Bucuresti profesionisti IT, conform unui anunt publicat de banca.
Programator IT (ITP):
Cerinte:
– studii superioare in domeniul IT absolvite cu diploma de licenta;
– cunostinte solide de limba engleza atat scris cat si vorbit
– bune aptitudini de comunicare si organizationale;
– spirit de echipa si abordare dinamica;
– cunostinte solide de MS SQL Server;
– cunostinte solide de Visual Basic, ASP, HTML, Java, .NET;
– capacitate de analiza;
– experienta bancara intr-un post similar reprezinta un avantaj
IT SUPPORT (ITS):
Cerinte:
– studii superioare in domeniul IT absolvite cu diploma de licenta;
– cunostinte solide de limba engleza atat scris cat si vorbit
– bune aptitudini de comunicare si organizationale;
– spirit de echipa si abordare dinamica;
– bune cunostinte ale sistemului de operare MS;
– bune cunostinte de retelistica si comunicare tehnologica;
– cunostinte ale sistemului de operare IBM, aplicatii MISYS sau aplicatii JVM Technologic prezinta un avantaj;
– experienta bancara intr-un post similar reprezinta un avantaj.
Cei interesati trebuie sa trimita pana la 15 octombrie a.c. un CV insotit de o scrisoare de intentie cu mentiunea postului pentru care aplicati pe adresa de e-mail hr@volksbank.com.ro. Doar persoanele selectate pentru acest job vor fi contactate.
Banca Romaneasca angajeaza specialisti in recrutare si training
Banca Romaneasca angajeaza in Sediul Central – Divizia Resurse Umane, Specialist recrutare si Specialist Training, conform unui anunt publicat de banca.
Cerinte:
– studii superioare finalizate cu diploma de licenta;
– experienta de minim3 ani in domeniul resurselor umane;
– cerinta obligatorie: cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
– bune abilitati operare PC;
– persoana organizatat, atitudine pro-activa;
– capacitate de analiza si sinteza;
– bune abilitati de comunicare si relationare.
Responsabilitatile postului:
Specialist recrutare:
– intervieveaza candidatii pentru posturile disponibilie;
– stabileste profilul candidatilor, in concordanta cu atributiile si responsabilitatile prevazute in fisa postului;
– elaboreaza si posteaza anunturile de recrutare, pregateste anunturi pentru publicarea in ziare sau reviste de specialitate;
– colaboreaza cu agentiile de recrutare in vederea recrutarii pentru anumite posturi;
– organizeaza participarea la diverse evenimente de profil;
– deruleaza selectia si administreaza baza de date CV-uri
Specialist training:
– creeaza si implementeaza planul de traning anual in conformitate cu nevoile de dezvoltare ale bancii si ale angajatilor;
– organizeaza si urmareste derularea programelor de pregatire profesionala si evalueaza impactul si rezultatele asupra participantilor;
– imbunatateste permanent continutul programelor si metodelor de pregatire;
– coordoneaza activitatile logistice legate de desfasurarea sesiunilor de training.
Cei interesati trebuie sa trimita un CV insotit de scrisoare de intentie (in care sa precizeze pozitia pentru care doreste sa candideze), pana la data de 17.10.2006, la adresa: Banca Romaneasca, Divizia Resurse Umane, Union Center, str. Ion Campineanu nr.11, sector 1, Bucuresti, fax 021.305.92.62 sau pe adresa de e-mail: resurseumane@brom.ro. Pentru interviu vor fi contactati doar persoanele care corespund cerintelor menitionate.
Provident Financial angajeaza contabil si translator
Provident Financial angajeaja contabil si translator la Sediul Central din Bucuresti, se arata intr-un anunt publicat de banca.
Contabil
Descrierea postului: Candidatul ideal va fi angajat full time si va sustine Seful Contabil prin procesarea conturilor financiare specifice.
Responsabilitati:
– inregistreaza zilnic tranzactii referitoare la costuri, state de plata, facturi, profituri fixe;
– verifica toate documentele inainte de a le introduce in sistemul de contabilitate;
– ia parte la pregatirea a numeroase rapoarte si declaratii, inclusiv la bilantul de la sfarsitul de luna.
Cerinte:
– studii superioare in economie finalizate cu diploma de licenta;
– minim 4 ani experienta in contabilitate;
– bune cunostinte ale Codului Fiscal si IAS;
– experienta in lucrul cu sistemul de plati bancare;
– cunostinte excelente de Microsoft Office;
– este recomandata experienta cu sistemul ERP;
– atentie la detalii si acuratete;
– abilitati de lucru intr-un mediu dinamic.
Translator:
Descrierea postului: Candidatul ideal va fi angajat full time si va oferi traduceri de calitate si servicii de interpretari conducerii si departamentului Training and Development Departament.
Responsabilitati
– traduce documente interne din engleza in romana si invers;
– interpret in timpul sedintelor si treiningurilor sau simultan
Cerinte:
– engleza fluent scris si vorbit;
– experienta in interpretare in timpul sedintelor pentru vorbitori de limba engleza nativi;
– cunoastinte Microsoft Ofiice;
– bune aptitudini comunicationale si organizationale.
Se asigura:
– pachet salarial competitiv;
– oportunitati de avansare;
– cursuri de specializare continue.
Cei interesati pot trimite pana la 9 octombrie 2006 un CV insotit de o scrisoare de intentie in engleza la adresa: Provident Financial Romania IFN S.A., Bulevardul Mircea Voda 24, etaj 4, sectro 3, Bucuresti 030667, fax 021.302.37.19 sau la adresa de e-mail jobsromania@provident.co.uk
Vor fi contactati doar inscrisii selectati.
Omniasig angajeaza Unit Manager si consilieri asigurari
Omniasig Asigurari de viata angajeaza Unit Manager si consilieri asigurari, conform unui anunt publicat de companie.
Unit Manager in Bucuresti
Cerinte:
– studii superioare;
– experienta de minim un an in managementul echipelor de vanzari;
– experienta in asigurari constituie un avantaj in dezvoltarea profesionala si in cariera;
– atitudine pozitiva, dinamic, sociabil si perseverent;
– cunostinte utilizare PC.
Se ofera:
– pachet atractiv;
– cursuri de specialitate;
– training si suport.
Consilier Asigurari in Bucuresti:
Cerinte:
– studii superioare;
– abilitati de comunicare si negociere;
– rezistenta la stres;
– experienta in vanzari si/sau asigurari constituie un avantaj;
– atitudine pozitiva, dinamic, sociabil si perseverent;
– cunostinte utilizare PC.
Oferim:
– pachet atractiv;
– cursuri de specialitate;
– training si suport.
Cei interesati pot trimite un CV pe adresa de e-mail: office@omniasiglife.ro sau la numarul de fax 021.230.47.34. Inscrierile se pot face pana la data de 31 octombrie 2006. Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru o programare ulterioara la interviu.
Angajari la Atlasib Leasing
S.C. Atlasib Leasing I.F.N. S.A. sucursala Bucuresti angajeaza economist si consilier logistica:
Economist
Cerinte:
– studii superioare;
– experienta in domeniu de cel putin un an;
– cunostinte operare P.C.
– domiciliul in Bucuresti
Consilier logistica
Cerinte:
– studii superioare, absolvent sau cu experienta in pregatirea documenatiei in vederea indeplinirii formalitatilor vamale si a inmatricularilor;
– cunostinte oprerare P.C.;
– permis auto;
– domiciliu in Bucuresti
Cei interesati pot trimite un CV la numarul de fax 0269.234.962.
Alte informatii puteti obtine la numarul de telefon 0269.222.524 sau 0741.269.783, intre orele 8.00 si 16.00