Zitec anunta implementarea in cadrul Mercedes-Benz Romania a unei aplicatii complete de tip Customer Relationship Management (CRM) care va gestiona informatiile legate de portofoliul de clienti ai companiei, crescand eficienta proceselor de marketing si vanzari.

Mercedes-Benz Romania a ales Zitec pentru crearea unei aplicatii complete de tip Customer Relationship Management (CRM). „Pentru noi, colaborarea cu Mercedes-Benz Romania vine ca o recunoastere a experientei castigate in cei 6 ani de existanta ai firmei noastre, in special pe segmentul aplicatiilor online personalizate, cu grad ridicat de complexitate.” a spus Alexandru Lapusan, CEO Zitec.
Pentru Mercedes-Benz Romania, una dintre provocarile permanente pentru departamentele de marketing sau vanzari l-a reprezentat managementul adecvat al informatiilor referitoare la clienti. Astfel, aplicatia a fost conceputa de Zitec avand ca obiectiv principal gestionarea eficienta, unitara si facila a acestor informatii, pentru toate contactele sau clientii beneficiarului. De asemenea, aplicatia va contribui la cresterea randamentului campaniilor de marketing desfasurate de Mercedes-Benz Romania, prin flexibilitatea deosebita oferita la filtrarea si selectarea participantilor la campanie, dar si prin cresterea capacitatii de analiza a rezultatelor. In functie de acestea, datele stocate si gestionate cu ajutorul aplicatiei Zitec vor fi corectate si actualizate permanent cu efort si cost minim.

Citeste si:  Mai sunt doar 7 zile pana la terminarea inscrierilor pentru Gala Premiilor eCommerce 2010!

Dincolo de personalizarea aplicatiei, pentru a se plia pe specificul Mercedes-Benz Romania, echipa Zitec a urmarit, de asemenea, cresterea ariei de functionalitate a aplicatiei, care va putea fi folosita, incepand cu 2010, si in reteaua de centre autorizate din Romania (retea ce acopera distributia marcilor Mercedes-Benz, smart, Dodge, Chrysler, Jeep si Mitsubishi Fuso). In acest fel integrarea pe segmentul de marketing si vanzari dintre Mercedes-Benz Romania si centrele autorizate de vanzari va creste, ducand la performante mult imbunatatite.

Relativ la prestatia Zitec in cadrul acestui proiect, Claudiu Arion, e-Business Manager, Mercedes-Benz Romania spune: „Zitec a dat dovada de profesionalism si a confirmat referintele primite anterior si chiar daca pe parcusul implementarii proiectului am avut numeroase provocari, aplicatia a fost implementata cu succes. Una dintre cele mai mari provocari care a demonstrat capacitatea de adaptare, flexibilitatea si faptul ca Zitec este capabila sa raspunda oricarei solicitari a fost schimbarea tehnologiei in care a fost dezvoltata aplicatia, datorita modificarii protocoalelor de securitate Mercedes-Benz Romania.”
„Aplicatia a fost conceputa pentru a reflecta particularitatea pietei auto si personalizata pentru a raspunde necesitatilor Mercedes-Benz in materie de gestiunea portofoliului de clienti. Suntem convinsi ca utilizarea ei va ridica gradul de eficienta a departamentului de marketing precum si a echipelor de vanzari din cadrul retelei de dealeri.” a aratat Alexandru Lapusan, CEO Zitec.

Citeste si:  Saltelele cu spumă cu memorie: soluția potrivită pentru prevenirea durerilor de spate

Despre Zitec

Zitec este una dintre cele mai importante companii din industria IT romaneasca focalizata pe dezvoltarea de produse si aplicatii on-line complexe. Cu clienti in SUA, Canada, Marea Britanie, Cipru, Germania, Italia sau Danemarca, succesul Zitec este confirmat de dublarea consecutiva a cifrei de afaceri in ultimii 2 ani si de referintele exceptionale pe plan local obtinute de la clienti ca J.W. Marriott, Mercedes-Benz, NNDKP, Bullguard, Proventys, Amadeus sau La Farge. Zitec este unic reprezentant Zend in Romania, dezvoltatorul platformei de dezvoltare aplicatii web PHP, precum si partener MySQL Enterprise Ready.