Arche, Subway, Maybelline sau Pringles…iata care sunt marcile care s-au distins in ultimele luni datorita strategiilor de marketing.

Arche vrea sa redea culoare pantofilor frantuzoaicelor si nu numai

Cum poti relansa o marca iconica? Lansata in urma cu o jumatate de secol, marca Arche, la originea iconicelor cizme Archette, isi regandeste strategia de marketing pentru a lansa cei mai tari pantofi made in France. Pentru a lansa compania care afiseaza o cifra de afaceri de 45 de milioane de euro pentru anul 2020, familia Helaine, inca la conducerea marcii, a decis sa creeze un post de director general si sa incredinteze acest post unui expert in strategie de marketing, Frédéric Jacob.

Maybelline New York ajuta tinerii in depresie

Celebra marca de cosmetice a lansat la jumatatea lunii mai o campanie de sensibilizare si de formare pentru a-I ajuta pe tineri sa lupte cu depresia si cu anxietatea. Angoasa, depreciere, pesimism, depresie. 40% dintre tinerii cu varsta cuprinsa intre 18-24 de ani raporteaza tulburari anxioase si unul din cinci sufera de tulburari depresive. O constatare alarmanta. Aceste tulburari s-au accentuat odata cu aparitia pandemiei, pandemie care a avut un impact negativ asupra sanatatii metale a tinerilor.

Citeste si:  Publicitate online - cum sa folosesti internetul pentru promovare locala

Pringles, un nou look extrem de ambitios pentru anul 2022

Cum sa iti intineresti imaginea si sa te relansezi? Mai epurat, mai colorat si, pur si simplu mai pop. Marca Pringles isi ofera un lifting si isi schimba lookul in anul ce vine. Anuntata pe data de 20 septembrie, aceasta noua identitate va fi vizibila pe raioanele magazinelor incepand cu anul 2022. De mai bine de 20 de ani marca nu a facut nicio schimbare in privinta logoului si era nevoie de ceva pentru a trezi celebra marca de chipsuri, in fata unui mediu concurential in constanta evolutie si sa le propuna ceva nou consumatorilor carora le place sa fie surprinsi.

Pe tine care strategie de marketing te-a impresionat?

Sursa: https://www.e-marketing.fr/Thematique/cross-canal-1094/Diaporamas/best-meilleures-strategies-marques-deuxieme-semestre-2021-368082/arche-veut-redonner-couleurs-ses-chaussures-fran-aises-368083.htm