Pe retelele sociale, continuturile vizuale care stimuleaza cele mai mari vanzari pe retelele sociale sunt cele ale altor consumatori.

La ce ne referim?

Cand o imagine, chiar si banala, valoreaza mii de achizitionari. Pe retelele sociale, stim ca impact vizual este deosebit de important. Insa, conform unui studiu efectuat de Bazaarvoice, expert in parerile consumatorilor si comentariile lasate in urma achizitionarii unor produse si in continutul generat de utilizatori, continuturile vizuale care stimuleaza cel mai tare vanzarile pe retelele sociale sunt… cele ale altor consumatori.

Marea majoritate a consumatorilor (57%) estimeaza ca retelele sociale au o influenta mare asupra cumparaturilor efectuate si 69% din ei sunt de parere ca afisarea pozelor altor consumatori pe retelele sociale si pe site-urile specializate au o incidenta asupra deciziei finale de cumparare.

Peste trei sferturi din consumatori (76%) prefera sa poata sa consulte pozele si clipurile video postate de alti consumatori pe site-urile online si a distribuitorilor, nu imaginile profesionale, ci imaginile reale.

Citeste si:  Cresterea vanzarilor online

Studiul arata si ca Facebook, care ramane cea mai folosita retea sociala din lume este cea mai influentabila unealta, cu cea mai mare putere de decizie asupra cumparatorilor dar si reteaua sociala pe care probabilitatea de a cumpara ceva este cea mai mare (22%).

Dar consumatorii tineri?

In ceea ce priveste categoria de varsta 18-24 de ani, Instagram este favoritul, 40% din acestia folosindu-l drept sursa prioritara de inspiratie in timp ce 27% spun ca este o retea sociala prin intermediul careia este cel mai probabil sa isi faca cumparaturile.

Pe retelele sociale, imaginile si clipurile video pe care se poate da click pentru shopping reprezinta tipul de continut care impacteaza cel mai tare alegerile consumatorilor, in jur de 17%; cot la cot cu clipurile video postate de catre prieteni in urma unei achizitionari (15% vad in acest lucru un element prioritar). Tu ce parere ai despre acest lucru? Cumperi si tu anumite produse dupa ce le vezi postate la prieteni pe Facebook?

Citeste si:  Desi se afla inca la inceput, reclama in lift are un viitor promitator