Un parteneriat care permite o dezvoltare spectaculoasa a economiei creatorilor.

Shopify a anuntat miercuri dimineata un nou parteneriat cu platforma de solutii e-commerce Shopify, un un lucru care le permite artistilor sa isi comercializeze produsele in randul fanilor aplicatiei de muzica.

Despre ce este vorba concret?

In cadrul strategiei de a-si diversifica veniturile, Spotify, numarul unuu mondial in domeniul muzicii streaming, isi continua lansarea anuntand un parteneriat cu Shopify: vanzarea de produse derivate direct de pe profilul artistilor. Un concept care nu este nou insa care permite asocierea puterii a doi giganti. Astfel, dupa ce si-au conectat contul la Spotify for Artists la magazinul online Shopify, artistii vor putea sa isi sincronizeze catalogul de produse cu Spotify pentru a-si prezenta produsele la alegere pe profil, in aplicatia de muzica. Fanii vor putea astfel sa parcurga produsele si sa faca cumparaturi. Parteneriatul, daca se dovedeste a fi fructuos, ii va permite aplicatiei Spotify sa se faca cunoscuta in randul artistilor care nu au creat niciun site web cu produse derivate.

Citeste si:  Ca sa te faci mare (publicitar): de la facultate, direct la Gradinita

Acest parteneriat se inscrie in ceea ce Shopify denumeste economia creatorilor, o economie care nu desemneaza un individ prin talentul sau ci mai degraba prin capacitatea sa de a “crea continut si sa construiasca o comunitate” in jurul continutului sau. Astfel, se estimeaza o economie a creatorilor, la aproximativ 50 de milioane de persoane care genereaza peste 100 de miliarde de dolari.

Artistul nu mai este vazut ca un simplu creator de continut muzical ci mai degraba ca un antreprenor care este nevoit sa isi gestioneze difuzarea muzicii, a marfii sale, sa isi organizeze concertele, promovarea. Cu ajutorul acestui parteneriat, artistul sau creatorul poate sa isi extinda cu mai mare usurinta activitatea dincolo de muzica sa si sa genereze venturi suplimentare datorita fanilor sai. Artistii din ziua de azi au un spirit de antreprenor, marea majoritate. Creeaza marci si companii cu fatete multiple si Spotify, in parteneriat cu Shopify le permite sa isi intalneasca cu mai mare usurinta fanii.

Citeste si:  Brandul de tara, reusit si nu prea