Reprezentanţii reţelei de socializare TikTok au anunţat marţi că această platformă online, specializată în difuzarea de videoclipuri scurte şi foarte apreciate de adolescenţi, a devenit partener oficial al Festivalului de Film de la Cannes, informează AFP.

“TikTok va oferi acestui eveniment cultural major, operelor cinematografice prezentate şi tuturor artiştilor săi talentaţi o vizibilitate largă în rândul celor peste 1 miliard de utilizatori ai săi din lumea întreagă”, au precizat directorii acestei reţele de socializare, filială a grupului chinez ByteDance, într-un comunicat.

Ei au promis, de asemenea, că îi vor ajuta pe utilizatori să descopere “dintr-un unghi inedit culisele festivalului, celebra paradă a vedetelor pe treptele de la Cannes şi întâlniri online cu diverşi artişti” şi că vor lansa o competiţie de videoclipuri scurte ai cărei câştigători îşi vor primi premiile în timpul festivalului de pe Croazetă.

Acest parteneriat “ne va permite să partajăm magia festivalului cu un public mai amplu şi de nivel mondial, dar la fel de cinefil”, a adăugat delegatul general al Festivalului de la Cannes, Thierry Fremaux, citat în acelaşi comunicat.

Citeste si:  Hardware – Redtacton

TikTok s-a alăturat astfel listei de parteneri oficiali ai Festivalului de la Cannes, din care fac parte creatorul de bijuterii Chopard (care realizează trofeul Palme d’Or), producătorul de automobile BMW şi gigantul din industria produselor de lux Kering.

Cea de-a 75-a ediţie a Festivalului de la Cannes, care se va desfăşura în perioada 17-28 mai, va fi marcată de o nouă imagine a evenimentului: postul Canal+ a fost înlocuit în calitate de partener media de France Televisions şi Brut, o schimbare ale cărei prime implicaţii urmează să fie dezvăluite într-o conferinţă de presă ce va avea loc joi.