Dupa ce a avut probleme la portbagaj (ca si berlina, nu se deschide din exterior fara ajutorul cheii), Steppe si-a pierdut
si oglinda-dreapta. Aceste defecte i-au facut pe cei prezenti sa sustina ca Renault a fortat la maximum aparitia acestui concept la Geneva, multe dintre echipamente si accesorii fiind montate in mare graba, scrie EVZ. Noul Logan break – cand, cum si, mai ales, cat?, se intreaba cei de la Auto News. Cei mai multi analisti avanseaza un pret de pornire situat sub bariera de 7.000 de euro.
Ca si berlina, Steppe are probleme cu portbagajul, iar oglinzile sunt prinse de forma.
preluare EVZ
Conceptul Dacia Logan Steppe, prezentat marti, a adunat la standul Dacia un public extrem de numeros pentru festivitatea de dezvelire a modelului. Dupa aceea insa, putini au fost cei care s-au incumetat sa urce langa exponat.
Ieri, lucrurile s-au mai schimbat, Dacia avand destui oaspeti.
Majoritatea jurnalistilor straini cred ca masina este foarte frumoasa, dar isi pun intrebarea daca Renault va lansa aceasta masina in serie. Patru ziaristi chinezi au fost impresionati de designul masinii (poate ca vor clona si Dacia Steppe). Asaltul jurnalistilor a produs si daune modelului desenat de stilistii francezi tocmiti de Renault.
Dupa ce a avut probleme la portbagaj (ca si berlina, nu se deschide din exterior fara ajutorul cheii), Steppe si-a pierdut si oglinda-dreapta. Dupa doua minute, angajatii de la Renault au reusit s-o lipeasca. Aceste defecte i-au facut pe cei prezenti sa sustina ca Renault a fortat la maximum aparitia acestui concept la Geneva, multe dintre echipamente si accesorii fiind montate in mare graba.
Publicul da buzna astazi
Interesul pentru acest eveniment este enorm, desi strazile nu sunt intesate cu afise care sa-ti atraga atentia ca in localitate este o expozitie a cailor-putere. Dupa ce a fost vizitat de jurnalisti, „Palexpo” isi va deschide portile, de astazi si pana pe 12 martie, pentru publicul larg, organizatorii salonului auto asteptandu-se la un nou record in materie de vizitatori.
“Un 4×4 la pret redus?”
Pentru presa din Hexagon, conceptul Logan Steppe a ridicat o noua intrebare.
„Pe cand o masina de teren la mai putin de 10.000 de euro?”, a notat cotidianul „Le Figaro”, precizand: „La salonul de la Geneva, Renault a prezentat un model care are toate atributele unei masini de teren.
Noul Logan break – cand, cum si, mai ales, cat?
preluare AutoNews
Logan Steppe (foto: Auto News)
Asadar, avem primele indicii referitoare viitorul model Dacia Logan Break. Conceptul Steppe, prezentat zilele acestea, de Renault, la Salonul de la Geneva, este o masina spectaculoasa – trebuie s-o recunoastem! Multi se intreaba acum daca viitorul break va fi “doar” un… break sau Renault pregateste si alte surprize.
Daca ar fi sa ne luam dupa comunicatul oficial al constrctorului francez, Dacia se pregateste sa lanseze noi modele, ca reactie la succesul peste asteptari pe care Logan l-a inregistrat pana acum nu doar pe pietele emergente, ci si in Europa de Vest.
Prin urmare, n-ar fi exclus ca Logan Break sa beneficieze de o versiune “de top”, cu elemente de MPV si crossover (sa ne amintim versiunea RX de la Scenic!), destinata in principal pietelor mai potente financiar si, implicit, mai pretentioase.
Desi destinat initial pietelor emergente, Logan ramane, totusi, un proiect international, deci cu numeroase piete de desfacere, la care s-ar putea adauga, intr-un viitor apropiat si intr-un mod de-a dreptul nesperat si “lumea buna” din Europa.
Sunt simple supozitii, veti spune, si trebuie sa va dam dreptate! Acum, ca am vazut cum trebuie ca va arata noul break de la Dacia, pe noi, romanii, ne framanta alte intrebari. Dar sa le luam pe rand.
Cand vom putea cumpara un Logan break? Ei bine, Renault a raspuns deja de ceva vreme la aceasta intrebare: dupa momentul debutului oficial la nivel mondial, prevazut pentru septembrie anul acesta, la Salonul de la Paris, Logan break va fi disponibil pe piata incepand din octombrie 2006.
Cum va arata Logan break? Din punct de vedere al caroseriei, este putin probabil sa mai intervina modificari majore. Conceptul de la Geneva este apropiat de ceea ce inseamna un automobil de serie.
Desigur, nu va va avea ecrane LCD in tetiere – doar e un automobil popular! Nici elementele tipice unui show car, gen parasocuri supradimensionate, faruri cu xenon sau portbagaj suplimentar pentru ski nu vor fi, aproape sigur, pe modelul de serie, nici macar la versiunile de varf. Silueta masinii va fi, insa, foarte apropiata de cea a conceptului Steppe.
Cat va costa un Logan break? Cei mai multi analisti avanseaza un pret situat sub bariera de 7.000 de euro.
Un pret rezonabil – trebuie sa fim de acord! Desigur, este vorba de un pret de pornire, dar n-ar trebui sa ne asteptam ca versiunile mai bine dotate sa fie considerabil mai scumpe, pentru ca, la fel ca la actualul Logan, atuurile viitorului break trebuie sa fie utilitatea, spatiul generos si… pretul.
Autor: Ionut Baias