Un sondaj recent realizat de cars.com arata ca 20% dintre femei sunt atente la consumul de carburant atunci cand achizitioneaza o masina. Eficienta consumului de carburant primeaza inaintea factorilor de siguranta, a designului sau a capacitatii de depozitare. Sondajul realizat de cars. com a avut ca scop descoperirea factorilor care influenteaza comportamentul femeilor in achizitionarea unei masini.
Intrebate de prioritati femeile au declarat ca increderea primeaza. Increderea si eficienta consumului de carburant au obtinut un procentaj de 20% in timp ce siguranta a primit 15%, designul a primit 12%, capacitatea de inmagazinare a primit 9% si preformantele 9%. Doar 1.9% au optat pentru marimea motorului ca factor important in achizitionarea unei masini.
„Increderea a fost din totdeauna un factor important de decizie atat pentru femei cat si pentru barbati”, declara Joe Wiesenfelder, editor la cars.com.
Cand vine vorba de accesorii 70% dintre femei doresc geamuri cu sistem automat in timp ce 30% prefera sistemul audio premium. In privinta cautarii unui vehicul, 65% dintre femei prefera internetul ca optiune de cautare. Atunci cand vine vorba de a lua o decizie finala in achizitionarea unei masini, 40% dintre femei sunt influentate de sotii acestora.
Nu reprezinta nici o surpriza faptul ca femeile isi aleg dealer-ul auto in urma sfatului primit de o sursa de incredere. Ciudat este faptul ca femeile au incredere in internet mai mult decat au incredere in parerea prietenilor.