meficrm

Pentru ca afacerea ta sa se bucure de mai mult succes intr-un timp mai scurt, dar si pentru a castiga mai multe vanzari, cu un program de ofertare CRM reprezinta solutia ideala. Vei reusi sa creezi oferte, sa le gestionezi si sa le vizualizezi starea intr-un timp util.

Ce contine un program de ofertare CRM?

Un program de ofertare de tip CRM (managementul relatiilor cu clientii) este un sistem software prin intermediul caruia poti realiza oferte catre potentialii, actualii sau viitorii clienti. Acesta contine o sectiune dedicata ofertelor realizate pentru clienti, o sectiune prin care poti monitoriza statusul unei oferte transmise, sugestiile clientilor, dar si o sectiune unde poti genera rapoarte privind ofertele transmise, sectiune ce iti ofera posibilitatea alegerii unor rapoarte in functie de intervalul de timp, persoana care a intocmit oferta, ori statusul acesteia.

Cu ajutorul unui soft de ofertare CRM precum cel oferit de mefi.ro vei castiga timp, vei reusi sa trimiti oferte la timp, le vei putea vizualiza statusul, vei putea de asemenea interactiona cu posibilii clienti si le vei monitoriza pe cele transmise.

Cine poate folosi un program de ofertare?

Un program de ofertare CRM poate fi folosit de orice firma ce are ca obiect de activitate comertul cu bunuri sau servicii, marketingul, precum si orice altceva ce face natura unei achizitii. Prin intermediul unui program de ofertare CRM vei reusi sa reduci cheltuielile, scazi timpul de elaborare a unei oferte, in principal iti vei facilita toti pasii ce presupun elaborarea unei oferte.

Citeste si:  Profituri certe din... datoriile romanilor

Cum te poate ajuta un astfel de program pentru reusita afacerii tale?

Alege un program de ofertare CRM eficient, care sa te ajute sa castigi timp si sa creezi un flux de lucru bine organizat. Vei reusi sa creezi rapid oferta, sa o transmiti la fel de repede si sa mentii o legatura permanenta cu potentialii clienti.

Un prim pas ce trebuie urmat, este realizarea in sine a ofertei. Selecteaza in platforma persoana sau firma, catre care vrei sa realizezi si sa transmiti oferta, seteaza valabilitatea, defineste titlul ofertei, alege valuta, responsabilul, datele de contact ale clientului, date ce sunt completate in mod automat de catre platforma CRM MEFI, alege produsele sau serviciile solicitate de catre client, personalizeaza pretul, creeaza termenii si conditiile colaborarii si apoi transmite oferta prin e-mail, alaturi de un mesaj personalizat.

Odata transmisa oferta, clientul o va putea deschide, analiza, accepta sau respinge, va putea sa iti lase anumite comentarii sau sugestii.

Citeste si:  Patru fosti directori ai companiilor General Re si AIG, acuzati de frauda

Un avantaj enorm al unui program de ofertare CRM il ofera posibilitatea urmarii statusului ofertei, putand  urmari sugestiile si le poti raspunde direct pe platforma clientilor.

Totodata, vei putea urmari toate ofertele transmise catre un client, vei urmari statusul lor si iti poti imbunatati continutul ofertelor, in functie de sugestiile transmise in trecut, vei putea incarca materiale informative pentru clienti. Efectiv vei avea acces oricand si de oriunde ai internet si vei monitoriza in timp real ofertele, statusul lor, iar prin intermediul chat-ului intern, poti lua legatura cu echipa de vanzari MEFI pentru orice informatie te intereseaza.

De ce sa foloseSti un program de ofertare CRM oferit de MEFI?

MEFI este o platforma moderna ce-ti pune la dispozitie o serie de module cu ajutorul carora firma ta poate genera mai mult profit, mai multe vanzari si iti va imbunatati fluxul de lucru. Obiectivul MEFI este acela de a simplifica managementul companiei tale, de a-ti asigura un control la activitatilor desfasurate, dar si de a imbunatati calitatea muncii. Un program de ofertare CRM iti garanteaza un flux de lucru organizat, prin care vei reusi sa te bucuri de un numar mai mare de clienti. Prin digitalizarea si automatizarea potentialilor clienti, vei reusi sa obtii un raport de conversie mai mare. Avand intr-un singur loc toate informatiile despre clienti, ofertele transmise, statusul lor, raspunsurile si sugestiile clientilor, precum si anumite materiale informative, vei obtine un randament mai bun in ceea ce priveSte ofertarea catre clienti.

Citeste si:  Misterul situatiilor financiare ale companiilor romanesti

Care sunt avantajele folosirii unui program de ofertare CRM?

Un program de ofertare iti asigura un management al lucrurilor mult mai simplu, ai acces la informatiile companiei in orice moment, vei reusi sa comunici in mod eficient cu angajatii, dar si cu potentialii clienti, vei reusi sa-ti gestionezi toate activitatile, sa planifici anumite operatiuni. Vei reusi sa-ti cresti afacerea si sa-ti asiguri mai mult timp liber.

Afla mai multe despre ce este un CRM si cum poate sa iti ajute compania accesand site-ul MEFI.ro