Prin serviciile de call center o companie poate asigura intretinerea relatiei si fidelizarea clientilor sai la costuri optime cu ajutorul unui personal specializat, afirma managerii SUPORTER Call Center Brasov – companie ce ofera servicii de specialitate – citati de www.SMARTbank.ro.

“De doi ani si jumatate am reusit sa demonstram partenerilor nostri ca permitandu-ne “sa intram” in afacerea lor am reusit sa contribuim la succesul activitatii lor”, au adaugat oficialii companiei.

SUPORTER Call Center este cel mai mare centru de apel independent din Transilvania. Investitia este 100% romaneasca cu operatiuni dezvoltate exclusiv in Romania cu management local tanar si motivat.

SUPORTER Call Center promite ca este capabil sa raspunda mediului de afaceri din zilele noastre aflat in continua schimbare, fara a compromite calitatea serviciilor oferite. Compania promoveaza o noua modalitate de a realiza cunoasterea ofertelor companiilor partenere prin stabilirea telefonica de intalniri pentru reprezentantii acestora.

Desi la start clientii majoritari erau externi, tot mai multe firme romanesti opteaza pentru eficientizarea activitatii fortei de vanzare. In mod concret companiile care apeleaza la Suporter Call Center reusesc sa evite metoda ofertarii la intamplare, beneficiind de contact direct cu potentialii clienti informati si interesati de serviciile propuse.

Citeste si:  Alcatel negociaza fuzionarea cu Lucent Technologies

Activitatile sustinute in SUPORTER Call Center le acopera atat pe cele tip outbound – stabilire de intalniri intre agentii companiilor si prospecti, vanzare prin telefon, studii de piata, reactivarea clientilor existenti, dar si pe cele de tip inbound – asistenta clienti, preluarea de comenzi, centru unic de rezervari, asistenta pre si post vanzare.

In locul unui call center de dimensiuni mari, SUPORTER Call Center a dezvoltat un grup de centre de dimensiuni mici. Astfel, staff-ul devine loial in special fata de clienti. Operatorii inteleg si reusesc sa comunice mai departe principalele calitati ale produselor si serviciilor ofertate deoarece pregatirea operatorilor se face pentru fiecare activitate in parte.

Abilitatea de a adapta resursele la cerintele mediului de afaceri determina promovarea unor tarife reduse. Astfel, flexibilitatea Suporter Call Center creste profitul material si de imagine al partenerilor, mai spun oficialii companiei. Pe internet, compania poate fi contactata prin intermediul website-ului de prezentare www.suporter.net.

Sursa: SMART bank – www.SMARTbank.ro ©

Citeste si:  Managerii asteapta un sfarsit de vara "incins"