Cei ce doresc sa lucreze in domeniul finantarii cu fonduri structurale au o noua sansa. In cadrul programului sau de sprijinire a procesului de absorbtie si gestionare a programelor cu Fonduri Structurale, Eurolink – Casa Europei, organizatie neguvernamentala cu activitate europeana si nationala (fondata in anul 1997), a demarat inca din luna martie 2006 un proiect integrativ de informare, training si consiliere privind accesarea si gestionarea proiectelor co-finantate prin fondurile europene post-aderare.

Proiectul este finantat din surse proprii, iar in cadrul sau un important loc il ocupa Clubul StructuralFunds.ro si evenimentele organizate sub egida sa, desfasurate cu sprijinul Ministerului Integrarii Europene, Ministerului Economiei si Comertului, al ANIMMC, al unor prefecturi si consilii judetene/locale din toata tara, subliniaza oficialii institutiei, citati de ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

Organizatia selecteaza atat colaboratori independenti cu minim 2 ani experienta in proiecte cu finantare externa, cat si stagiari in cadrul programului tip internship in vederea formarii in domeniul accesarii si gestionarii Fondurilor Structurale. Ambele tipuri de contracte se refera la o perioada de minimum 6 luni si se adreseaza tinerilor absolventi si masteranzilor care doresc sa-si dezvolte abilitatile si sa se specializeze in domeniile: comunicare, relatii publice, corporate affairs, office management, marketing, project management.

Citeste si:  Societatile de servicii financiare - cele mai active companii listate la bursa

Criterii generale de eligibilitate: Provenienta formarii profesionale – studii socio-politice, juridice, economice sau inrudite; Abilitati si cunostinte de coordonare si gestionare proiecte; Abilitati de lucru simultan pe mai multe proiecte/activitati, in echipa si independent; Capacitate de adaptare la un program flexibil, in functie de urgente; Abilitati de prezentare, comunicare si relationare; Spirit organizatoric, curiozitate teoretica si practica; Loialitate, spirit de echipa, rezistenta la stress; Nivel foarte bun al limbii engleze (cunoasterea lb. franceze sau germane constituie un avantaj); Cunostinte de operare PC si echipamente de birou; (preferabil) permis de conducere (categ. B).

Oferta (bonusuri, beneficii): Formare profesionala si perfectionarea aptitudinilor practice in pregatirea, elaborararea, relatiile inter-institutionale si in managementul si evaluarea proiectelor; Posibilitatea angajarii full-time dupa perioada de proba sau, dupa caz, internship de 6 luni; Alte beneficii (acordarea de burse de studiu, participare subventionata la seminarii si evenimente interne si internationale, diurne, comisioane fundraising, colaborare in echipele de implementare proiecte etc.)

Citeste si:  Bancherii nu coopereaza cu BVB pentru dezvoltarea unor produse financiare noi

Persoanele interesate pot trimite pana la data de 10 februarie 2007 un CV, o scurta scrisoare de intentie si o fotografie tip pasaport. Dosarele de candidatura pot fi expediate preferabil prin e-mail (eurolink @ b.astral.ro) sau prin posta (scrisoare simpla), pe adresa Cartier Floreasca, Str. Caporal Bulugea nr. 9, ap. 5, sector 2, Bucuresti.