brandingulpersonaldeceesteimportantinfreelancing

În calitate de freelancer, probabil știi deja că a-ți construi un brand în jurul serviciilor și produselor livrate este un pas important pentru a-ți lansa afacerea. Înainte de toate, este vital să găsești o modalitate prin care să-ți diferențiezi afacerea de cele deja existente, iar brandingul personal este răspunsul. Descoperindu-ți brandingul personal și modul în care îl împărtășești cu publicul tău, vei începe să construiești liste de clienți și, implicit, să generezi vânzări.

Însă brandingul nu este variabila cea mai importantă pentru afacerea ta. Drept antreprenor, construirea unui brand personal, pentru tine, este la fel de importantă și necesară. În această lume digitalizată, hiperconectată, brandingul reprezintă modul în care te stabilești în domeniul tău de nișă. Este o modalitate prin care te asiguri că „publicul te vede” așa cum vrei să fii văzut. Prin extensie, așa cum vrei să fii văzută afacerea ta și serviciile pe care le livrezi.

Citeste si:  Spotify vs Shopify, un parteneriat de exceptie

Ce este brandingul personal?

Lucrurile sunt, de fapt, destul de simple: ai deja un branding personal. Ai o reputație profesională, caracteristici și skill-uri care te recomandă, fie că alegi să le cultivi sau nu. Brandingul personal reprezintă doar o modalitate (ce-i drept, vitală) prin care poți împărăși această „bună reputație” într-un mod consecvent, constant. Reprezintă un punct cheie pentru orice freelancer, putând fi valorificat pentru a face să se întâmple lucruri mărețe, de impact.

Brandingul personal înseamnă mai mult decât un logo, un motto și o scurtă descriere a serviciilor oferite. Înseamnă să-ți cunoști obiectivele de afacere, de viață profesională, să-ți pui la cale o strategie de promovare, „un plan de atac” și să muncești în direcția îndeplinirii acestora. Chiar dacă la început s-ar putea să nu-ți fie tocmai ușor, trebuie să fii constant și să știi ce te diferențiază de competiție, care sunt punctele tale forte și, implicit, punctele slabe.

De ce ai nevoie de branding personal?

Dacă este făcut cum trebuie, brandingul personal îți poate duce afacerea și renumele la un cu totul alt nivel. Îți poate deschide uși care, altfel, ar fi rămas închise, ceea ce înseamnă noi oportunități de colaborare, noi oportunități de dezvoltare și modalități prin care să-ți duci renumele și mai departe. Atunci când te pui în evidență printr-un branding personal, veo descoperi că, încetul cu încetul, clienții ideali te vor găsi și vor apela la serviciile tale.

Citeste si:  Cum sa reusesti in strategia ta de marketing in 2023?

Oamenii cu care vei lucra se vor conecta cu personalitatea ta, ceea ce te va diferenția de concurență prin punerea în evidență a esteticii, abilităților și abordării tale când vine vorba de task-uri și afaceri. Și, poate cel mai important, vei începe să creezi legături solide cu clienții și chiar cu alți profesioniști din domeniu. Iar faptul că îți pui în evidență nu doar skill-urile, ci și personalitatea, va atrage persoane cu care împarți aceleași valori – o cale optimă de a crește!

Construirea unui branding personal cuprinde fiecare mod în care interacționezi cu clienții tăi: de la aspectul tău fizic, la vocea ta, atitudinea ta, modul de abordare al sarcinilor și felul în care comunici. Poate părea copleșitor că trebuie să oferi atenție unui număr atât de mare de variabile, dar cea mai bună parte a unui branding personal este că, evident, totul ține de tine.

Implicit, ai deja tot ce îți trebuie pentru a-ți construi un branding personal calitativ, de succes, însă dacă ai nevoie de ajutor, pe site-ul https://libertateinit.ro/ găsești sprijinul de care ai nevoie.

Citeste si:  Rebrandingul inghite zeci de milioane de euro