c1360x1211-0-0-s900x801-1652425827

Indiferent de domeniul de activitate al companiei, procesele de imprimare și copiere sunt esențiale pentru desfășurarea anumitor activități de tip office. Nu doar personalul din zona de secretariat va folosi echipamentele respective de imprimare / copiere, ci probabil aproape toate departamentele, pentru diverse procese de îndeplinit.

De la management la dezvoltare, de la vânzări la marketing, de la resurse umane la contabilitate, fiecare departament trebuie în unele momente să copieze sau să printeze documente. Evident, o imprimanta multifunctionala modernă trebuie să îndeplinească multe criterii esențiale precum accesibilitate WiFi, calitate premium a imprimării, durabilitate, viteză mare de printare și desigur un cost avantajos al consumabilelor.

Iată care sunt cele mai importante aspecte cărora să le acorzi mare atenție atunci când dorești să cumperi o imprimantă multifuncțională laser pentru firma ta:

Partenerul comercial ales

De ce este atât de important comerciantul, în condițiile în care mai mulți retaileri au în ofertă aceleași copiatoare și imprimante? Dacă optezi pentru un partener de încredere, serios, cu experiență relevantă pe piață (mai ales pe segmentul B2B), știi din start că nu poți avea o experiență neplăcută. Toate produsele cumpărate vor fi originale, de înaltă calitate, din gamele actuale ale producătorilor.

Citeste si:  Jumatate dintre IMM-uri, afectate grav sau foarte grav de criza financiara

Poți solicita chiar consultanță gratuită pentru identificarea cele mai bune soluții – multifuncționala laser color perfectă pentru nevoile firmei pe care o reprezinți. Mai departe, nu uita că ai putea interacționa cu partenerul comercial și pentru service.

Mărcile de multifuncționale pe care le iei în considerare

Evită produsele de tip marcă mai puțin cunoscută, pentru că în domeniul IT&C brandul este foarte relevant, transmite o promisiune legată de calitate. Nu uita că reputația unui brand se construiește în timp! În loc să te încânte un preț nefiresc de mic, mai bine alegi un preț corect propus de o marcă de top, consacrată pentru calitatea multifuncționalelor vândute de-a lungul unei perioade lungi de timp. Poți opta de exemplu pentru copiatoare și imprimante Konica Minolta, știind că această marcă este recunoscută ca furnizor foarte apreciat mai ales pentru mediul de afaceri, echipamentele sale profesionale punctând perfect raportul calitate / preț.

Caracteristicile produselor

Nu toate multifuncționalele laser color oferă aceleași rezultate, pentru simplul motiv că există o gamă variată de produse pentru fiecare tip de companie. Așadar, ar trebui să știi mai întâi care sunt nevoile firmei tale în materie de printare. Eviți situația în care, al puțin timp după achiziție, constați că ai fi avut nevoie de multifuncționale cu alte caracteristici.

Citeste si:  IMM-urile ar putea beneficia de marirea perioadei de returnare a finantarilor

Cel mai bine apelezi și la sfatul specialiștilor, mai ales că poți profita de consultanța gratuită a unui vânzător de tip B2B. În mediul de business, este indicat să folosești toate avantajele de care ar putea profita și concurența ta, iar interacțiunea cu specialiștii este mereu utilă.

Detalii legate de servicii – garanție, service, transport

Așa cum am menționat mai sus, în timp se poate să fie nevoie de service, în garanție și post garanție. De asemenea, contează și aspectele legate de transport, să te asiguri că partenerul comercial ales oferă o soluție profesionistă și la acest capitol.

Deși te vei concentra pe produsul ales, nu trebuie ignorată importanța serviciilor asociate, în special pe segmentul de afaceri (corporate și IMM), acolo unde astfel de aspecte sunt extrem de relevante. În ansamblu, cumperi mai mult decât un simplu produs, o soluție optimă furnizată companiei, care răspunde complet anumitor cerințe.