Manifestarea unui brand in evenimentele Tradeshow Depaseste cu mult nivelul vizual. Totusi acesta este cel mai accesibil atat expozantilor cat si vizitatorilor.

Reguli de baza privind valorificarea la nivel vizual a brandului:

1. Logo-ul organizatie trebuie sa fie vizibil, foarte vizibil.
Logo-ul organizatiei expozant trebuie sa fie usor de vazut de catre vizitatori. Vizibilitatea logo-ului va permite individualizarea, la un anumit nivel, a standului. Prin expunerea vizibila a logo-ului vizitatorii vor putea identifica standul organizatiei respective.

2. Culorile dominante ale standului si materialelor folosite vor fi cele din codul de culori al companiei.
Orice companie care are un minim respect de sine are un cod de culori. Acesta inseamna ca exista anumite culori folosite de companie si intr-o anumita combinatie si dupa unele reguli.

Atat in ceea ce priveste standul in sine, cat si materialele folosite in timpul expozitiei (materiale promotionale, uniforme, mobilier etc) culorile din codul de culori al companiei trebuie folosite dominant sau chiar exclusiv.

Citeste si:  Standuri, forme, curbe

3. Materialele promotionale trebuie sa fie usor de identificat ca fiind ale unei companii anume.

Prezenta logo-ului este obligatorie pe toate materialele promotionale, mai ales pe cele din categoria “Hand-out”. De asemenea culorile folosite pentru materialele promotionale trebuie sa fie aceleasi ca si cele din codul de culori.

4. Valorificarea la maxim a elementelor grafice din logo-ul companiei

Pe langa simplul text din logo si culorile acestuia multe companii folosiesc unele elemente grafice specifice. Un exemplu ar fi “x”-ul stilizat intr-un disc portocaliu folosite de Sfera Expo – Tradeshow Marketing. Aceste elemente grafice trebuie folosite atat in ceea ce priveste standul cat si pe materialele de promovare, uniformele personalului de la stand etc.

5. Fonturile folosite trebuie sa fie aceleasi mereu

O foarte mare parte a informatiei transmise este sub forma de text. Fonturile folosite trebuie sa fie aceleasi (cu exceptiile definite de situatia specifica) cu cele folosite in general de companie.

Respectarea acestor 5 reguli va va ajuta sa fiti usor vizibili si sa usor de identificat din multimea de standuri si expozanti.

Citeste si:  Rebrandingul inghite zeci de milioane de euro

Brandul inseamna mult mai mult decat o identitate vizuala. Aceasta este doar “ceea ce se vede”. Promisiunea de brand, semnificatia unica a acestuia (esenta de brand) sunt reflectate si prin identitate vizuala.

Intr-o expozitie putem valorifica toate cele 5 simturi ale omului si asa trebuie facut. Simtul vizual este cel care este cel mai usor de stimulat si cel care aduce cea mai mare cantitate de informatie omului.

Nu uitati ca intr-o expozitie este si concurenta prezenta… Individualizati-va!

Autor: Nicolae Naumof – Sfera Expo