1. Inalta tehnologie.
In ziua de azi tehnologia evolueaza cu viteza luminii. Sistemul de navigare si sistemul DVD sunt la ordinea zilei. Clientii vor face un pas spre viitor in momentul in care vor cunoaste sistemele de siguranta care fac din condus o placere. Performanta tehnologie investita in siguranta va aduce pe piata sisteme care simt pericolul unui accident si reactioneaza cu cateva milisecunde inaintea impactului pentru protejarea pasagerilor. Sistemele Xbox si iPod vor face din casetofoane obiecte de antichitate. Pedalele de ajustare vor deveni mult mai comune. Computerele de bord vor stii fregventele radio preferate de soferi, pozitia cea mai comfortabila a scaunului precum si nivelul optim de climatizare.

2. Masini mici
Masinile mici vor fi mai mari in 2006. Batalia de va duce pe piata autoturismelor subcompacte, unde, fabricantii de automobile vor pune mai mult accent pe design, stil si motorizare. In Statele Unite, fabricantii de automobile vand 10 masini pe zi. Pe acest segment piata a crescut cu 12 procente anul trecut. Piata americana se va „aprinde” odata cu intrarea marcilor Nissan, Honda si Toyota. De asemenea, Forsd planuieste o noua intrare pe piata subcompacta. Profiturile sunt mici, in cel mai bun caz, insa masinile subcompa
cte atrag clientii care urmaresc un consum mic de carburant.

Citeste si:  Hyundai si Kia au pus ochii pe cehi si slovaci

3. Hibrizii
Pretul carburantului a crescut in comparatie cu anul 2004. Aceasta crestere a fost destul de insemnata avand in vedere schimbarea comportamentului clientului. Consumul de carburant a reprezentat o grija inca din 1990, insa acum a devenit un stres. Acum clientii vor avea de ales varientele hibride. De exemplu: Chevy Tahoe, Saturn Vue, Toyota Camry, Nissan Altima, Kia Rio, Chevy Malibu si Hyundai Accent.

4. Crossover-ul
Aceste masini detin cele mai bune atribute pentru un vehicul: utilitati sportive si puterea unui SUV. De asemenea, aceste masini economisesc carburantsi ofera o calatorie placuta pe un drum accidentat.

5. Marketing de exceptie
Marketingul auto de desparte in doua subramuri: vanzarea obiectului si vanzarea imaginii. Imaginea produsului se poate vedea la televizor, in reclame, filme, internet.