brandionagencyesteacumbranziba

Călătoria lui Vlad Cristea în sfera business-ului a început cu un laptop și un birou, la el în dormitor. Însă ambiția tânărului Vlad Cristea l-a făcut pe acesta să muncească zi și noapte astfel încât în anul 2016, Vlad devenise fondator și CEO pentru agenția BRANDION. Agenția lui este acum una dintre agențiile de marketing de top din Romania.

Vremurile de la început s-au schimbat prielnic pentru Vlad Cristea. Agenția lui are acum birouri în Cluj-Napoca și in Tallinn, Estonia, zeci de angajați și colaboratori externi iar acum anunță schimbarea numelui din Brandion Agency în BRANZIBA:

„E timpul pentru o schimbare majoră în cultura companiei, iar numele pe care l-am ales confirmă ceea ce mi-am propus să fac. Ziba, în cultura persană înseamnă frumos și puternic, la fel ca și clienții noștri. Brandurile pe care le creăm sunt puternice și atractive pe piață. Plecând de la această filozofie, numele BRANZIBA este doar oglindirea a ceea ce facem în mod repetat pentru clienții noștri.

Citeste si:  Sondaj startups.ro: Investitorii privati si bancile - la egalitate in preferintele antreprenorilor pentru finantarea unui start-up. Pe primul loc - economiile personale.

Chiar dacă ar fi ușor să rămânem Brandion, fiindcă clienții noștri au crescut alături de noi și alături de primul nostru nume, știm că schimbarea înseamnă creștere, iar filozofia noastră se bazează pe garanția că suntem mereu la curent cu toate schimbările tehnologice și cu tot ceea ce era digitală ne oferă. Suntem datori față de voi, clienții noștri să păstrăm tradiția calității serviciilor indiferent de schimbările vremii.

Devzoltarea implică mișcare și creștere continuă, iar BRANZIBA este felul nostru de a exprima dezvoltarea.”, explică Vlad Cristea referior la schimbarea numelui.

În primele zile ale agenției Brandion, clienții se confesau, exprimându-și frustrările referitor la ceea ce se întâmplă cu majoritatea agențiilor de marketing – întârzieri în livrarea serviciilor, mailuri lungi cu explicații nefolositoare, multiple apeluri telefonice și o așteptare lungă a unor rezultate care oricum nu apăreau, toate astea împachetate în costuri de manoperă incenidare. Ascultându-le dezamăgirile, Vlad Cristea și-a propus atunci că agenția lui va fi cea care face diferența.

Citeste si:  10 idei care modelează viitorul afacerilor, prezentate la Zilele Biz, festivalul de business al României

BRANZIBA oferă proceduri moderne, sisteme de lucru digitale, ușurință și simplitate în comunicare, excelență în livrarea rezultatelor. Pe scurt oferă servicii de marketing eficiente și accesibile, fapt vizibil de către clienți încă de la semnarea contractului, agenția Branziba având cel mai rapid sistem de onboarding din lume:

Poate dura mai puțin de o oră de la semnarea contractului până la prima campanie lansată.

Vlad Cristea promite că, prin BRANZIBA – Performance Marketing Agency, angajamentul companiei sale față de excelență va continua! Mai multe detailii găsiți pe noul website – https://branziba.com/