afacere-noua-s2s

Deschiderea unei noi afaceri intr-o perioada in care piata este suprasaturata poate deveni o adevarata provocare pentru o persoana care nu detine cunostintele si resursele necesare pentru a se avanta intr-o asemenea aventura. Un prim pas, care te poate aduce mai aproape de materializarea acestui vis, este informarea temeinica despre acest subiect; ce trebuie facut si ce trebuie evitat in asa fel incat planul sa aiba o rata cat mai mare de reusita.

Printre cele mai frecvente sfaturi pe care specialistii le ofera celor ce vor sa urmeze acest drum se numara:

Concentreaza-te pe profit in loc de venituri

Cea mai comuna greseala pe care tot mai multi noi antreprenori o fac este ca isi focuseaza intreaga atentie catre cresterea veniturilor. Elementul important care scapa din vedere este ca veniturile mari nu coincid intotdeauna cu un profit consistent. Cu alte cuvinte, chiar daca afacerea genereaza sume considerabile, costul investitiilor poate fi cu mult mai mare, ceea ce face ca, in final, castigurile sa fie modice, in raport cu timpul, efortul si resursele financiare alocate de-a lungul timpului. De aceea este foarte important sa faci investitii in mod inteligent si sa te concentrezi pe valoarea pe care o oferi clientilor si nu pe cantitatea pe care o poti obtine.

Citeste si:  Pedepse cu inchisoarea in cazul nerespectarii prevederilor legislatiei de mediu

Cauta sa rezolvi o problema a consumatorilor

In orice domeniu clientii reprezinta motorul afacerii. De aceea, in stabilirea serviciilor pe care alegi sa le oferi, este imperios necesar sa te raportezi la preferintele si nevoile acestora. Daca optezi pentru varianta in care le pui la dispozitie aceeasi oferta ca a majoritatii celorlalte afaceri care deja ruleaza, sansele sa te remarci sunt foarte scazute. Analizeaza piata, si implicit cererea. Vezi care sunt principalele probleme cu care cei din publicul tau tinta se confrunta si adapteaza-ti serviciile in asa fel incat sa le oferi o rezolvare concreta.

Alege nisa potrivita

Publicul tinta sau nisa afacerii reprezinta acel segment de clienti carora te adresezi in mod direct prin serviciile si/sau produsele tale. De aceea, este foarte important sa o alegi cu grija si sa adaptezi intreaga activitate la aceasta categorie de persoane, in asa fel incat sa te bucuri de o activitate eficienta si de succes. Orice mesaj sau activitate care se adreseaza unor persoane care nu fac parte din nisa ta va reprezenta o risipa de bani si efort, care nu vor putea genera vanzari directe. Asigura-te ca ai un public bine definit si delimitat in raport cu ceea ce ai de oferit si actioneaza in consecinta.

Citeste si:  Serviciile si legumele arunca inflatia in aer

Utilizeaza un program de gestiune

Dincolo de aspectele teoretice pe care trebuie sa le ai in vedere inainte de a face orice pas concret, odata ce ai reusit sa dai startul afacerii, este important sa te concentrezi pe eficientizarea tuturor resurselor pe care le detii: umane, financiare, de timp, etc. Pentru ca acest lucru sa fie cat mai usor de pus in practica, S2S Technologies a pus bazele unui program de gestiune care sa te ajute in acest sens. Prin implementarea uneia sau mai multora dintre ramurile softului de gestiune Imperial, nu doar ca vei reusi sa obtii un raport cost-beneficiu foarte avantajos, ci imbunatatesti si relatia cu clientii, oferindu-le experiente la cel mai inalt nivel de calitate.

Aceasta aplicatie de gestiune oferita de S2S Technologies a fost configurata in ideea de a genera solutii tehnologizate si rapide la probleme cu caracter uman. Astfel, multe dintre atributiile angajatilor, care erau predispuse sa prezinte erori, sunt insusite acum de aplicatie, cu o rata de eficienta mult mai mare.

Citeste si:  Basescu pregateste debarcarea lui Tariceanu