Pe fondul tuturor evenimentelor economice din țară și din străinătate România cunoaște o neașteptată dezvoltare a segmentului de bijuterii.
Tot mai mulți români își îndreaptă atenția și portofelele spre bijuterii cu diamante, ori din metale prețioase.
De ce se întâmplă această schimbare? Am cerut mai multe lămuriri de la unul dintre principalii producători de bijuterii din România, Valmand, brand cu un impresionant portofoliu internațional care deține și o fabrică în România.
„Piața din România s-a schimbat senzațional de mult într-un timp atât de scurt. În doar câțiva ani am trecut de la nivelul la care cumpărătorii doreau să cumpere orice purta numele de bijuterie la o cunoaștere aprofundată a fenomenului și capacitatea de a compara între metale. Iar diamantele sunt un bagaj cultural care nu poate decât să ne bucure pentru că un cumpărător educat despre diamante ușurează cu mult munca oricui lucrează în industrie și oferă bijuterii de calitate”, a declarat reprezentantul Valmand.
„Să luăm doar exemplul nunților și a bijuteriilor care gravitează în jurul acestui moment unic. Mai ales acum, în perioada post-pandemie când lucrurile și-au revenit la normal și au fost reluate nunțile, vedem o creștere a numărului de verighete comandate. Și pentru că avem un public educat suntem altfel abordați când ni se cere să livrăm verighete aur alb. Spre bucuria oricărui bijutier, românii știu ce vor”, a mai menționat reprezentantul Valmand.
„Dar să fim sinceri până la capăt. La acest moment au contribuit toate elementele din piață. Experiențele nefericite pe care unii clienți le-au avut, din păcate, achiziționând bijuterii care nu livrau pe măsura costului, a creat o forțare în piață spre educare și apreciere reală a produselor calitative. Când vine vorba de un model verighetă aur cumpărătorul înțelege mult mai repede ce își poate achiziționa în funcție de buget, dar știe și ce poate adăuga în funcție de preferință. Ba chiar ni se întâmplă foarte des să fim solicitați pentru modele unice care ne plac și nouă foarte mult”.