In 2020, Renault a incheiat colaborarea cu compania Dongfeng. Acum, Renault spera sa isi gaseasca un loc pe piata masinilor hibride.
Un an de la “divortul” rasunator de compania Dongfeng, Renault nu si-a pierdut speranta de a deveni primul constructor mondial pe piata automobilelor. Constructorul a anuntat luni, 9 august, un parteneriat cu marca chinzeasca Geely pentru a dezvolta masini hybrid in China si in Coreea de Sud.

O alianta care se anunta benefica pentru ambele parti: Renault va putea dispune de o platforma electrica implementata de Volvo si Geely in timp ce partenerul sau se va putea baza pe implementarea in Coreea de Sud in incercarea de a se impune si pe aceasta piata. Constructorii chinezi, care incep deja sa se impuna incetul cu incetul pe piata automobilelor nu au reusit sa reproduca acest succes pentru moment in strainatate.

Modele hybrid

Datorita tehnologiilor existente, implementate de Geely si amprentei sale mature in industria chinezeasca, cei doi parteneri isi unesc fortele cu scopul de a construi modele hybrid. Renault isi va aduce contributia la aceasta strategie pentru a defini o experienta client adecvata.
Geely de bazeaza deci pe Renault pentru a intra pe piata coreeana in timp ce Renault se bazeaza pe Geely pentru a se impune pe piata masinilor hybrid.

Citeste si:  Ungureanu antreneaza sase noi ambasadori

Renault isi anuntase incetarea activitatii in China in aprilie 2020, atunci cand compania si-a vandut actiunile companiei Dongfeng, un constructor bazat la Wuhan care colaboreaza in egala masura cu Peugeot si Citroen. Sosit pe piata automobilelor in anul 2016, atunci cand deja piata incepea sa inregistreze scaderi, Renault nu si-a pierdut nici atunci speranta: uzina sa din Wuhan era conceputa pentru a construi 15 000 de vehicule pe an, cu capacitatea de a-si dubla productia. Insa, in urma incheierii colaborarii cu Dogfeng, Renault a renuntat la China pana acum, cand isi reincearca sansa impreuna cu Geely.