Propulsata de ideea ca sistemele user rating precum cele de pe eBay si Amazon.com pot fi benefice oricarei afaceri, o firma nou infiintata din Florida a lansat un serviciu de management al reputatiei, ce poate fi utilizat de orice site Web.

Noul serviciu al iKarma da posibilitate oricarui proprietar de site Web sa adauge site-ului rating-uri create de utilizator, cititor sau client. Acestea, potrivit lui Paul Williams, CEO al iKarma, poate creste semnificativ afacerea.
“Persoanele (pe eBay) cu o reputatie stabilita, spre deosebire de cele fara o reputatie, au realizat cu 20% mai multe vanzari la un pret in medie cu 10% mai mare”, a spus Williams. “Dorim ca firmele sa fie proactive in ce priveste reputatia lor.”

Insa iKarma doar a inceput si trebuie sa-si creeze propria reputatie pentru a le oferi clientilor un serviciu util. Si Williams admite ca fara o masa importanta de utilizatori, sistemul este mai putin de 100% util.
Dar cand destui utilizatori viziteaza site-urile si lasa rating-uri pentru companiile cu care au avut de a face, atat sistemul iKarma, cat si site-urile clientilor vor fi mult mai puternice.
Ideea din spatele serviciului este de a permite oricarui vizitator sa lase un rating pentru orice tranzactie sau interactiune avuta cu site-ul sau compania respectiva. Iar, deoarece reputatia este foarte importanta, iKarma permite si proprietarilor de site-uri Web sa provoace rating-urile proaste. Daca persoana care lasa rating-ul nu este de acord cu provocarea lansata, rating-ul prost este ascuns pentru 10 zile, timp in care cele doua parti rezolva problema.

Citeste si:  FMI, atacat de hackeri