Multi intreprinzatori “de succes” au reusit in business pentru ca au studiat cu atentie anumite nise din piata, adica grupuri de indivizi de dimensiuni reduse. Apoi, au dezvoltat produse sau servicii care serveau intereselor acelei comunitati restranse – si ii rezolvau problemele specifice. De exemplu, sa presupunem ca te preocupa in mod special rezolvarea unei probleme pe care o intimpina si alti oameni cu interese similare. In momentul in care vei descoperi solutia si o vei oferi si celorlalti care inca mai cauta, se poate spune ca ai creat o nisa in piata si profitul tau va fi exploziv. Asadar, inainte de a incepe o afacere gandeste-te care este zona ta de competenta? Care iti sunt interesele?

Una dintre cele mai importante lectii pe care le-a invatat orice “business man” de succes – este aceea ca reusita vine intotdeauna daca obisnuiesti sa lucrezi cu pasiune la un proiect. Deci, produsul sau serviciul pe care il vei oferi trebuie sa se afle in sfera ta de interes, sa fie unul dintre lucrurile de care esti tu sincer pasionat. In acest fel, munca va fi o placere.

Citeste si:  Ce este un rating si de ce este necesar?

In cazul in care intentionezi sa incepeti o afacere profitabila pe internet, dar nu ai nici o idee despre ce produse ai putea vinde – ori pur si simplu esti deja proprietarul unui site si vrei sa te extinzi, aveti in vedere cinci strategii de actiune.

De asemenea, nu trebuie sa fii descurajat de faptul ca interesele tale pot aparea obscure sau prea specializate, pentru ca internetul s-a dovedit spatiul ideal pentru promovarea produselor care se adreseaza unei nise in piata.

Pentru a descoperi produsele sau serviciile cu care ai avea cele mai mari sanse de reusita, inainte de a incepe insa, opreste-te citeva momente pentru a raspunde cu sinceritate la unele intrebari. Altfel nu vei face decit sa pierdeti timp pretios fara a ajunge la nici un rezultat.

1. Ce va intereseaza?
2. Ce pasiuni aveti?
3. Care sunt lucrurile la care va pricepeti cel mai bine, despre care aveti cele mai multe cunostinte?
4. Ce fel de sfaturi vi se cer de cele mai multe ori?

Citeste si:  Vanzari - Sfaturi pentru antreprenorii incepatori