Renumita marca de bauturi carbogazoase tocmai a lansat editia limitata Coke Creations impreuna cu Rosalia, castigatoarea premiilor Grammy si noua vedeta a genului pop-flamenco. Scopul este de a atrage generatia Z prin oferirea de noi arome.

Coca-Cola se reinventeaza pentru a atrage generatia Z. Principiul este acela de a trai si de a gusta o experienta unica, explica directorul de marketing al Coca-Cola pentru site-urile de specialitate. Gigantul sucurilor, care s-a remarcat deja in 2022 prin lansarea variantei Dreamworld si a bauturii sale cu aroma “pixel”, a apelat de aceasta data la un artist “disruptiv si modern” pentru a co-crea un produs cu o aroma si un design original, precizeaza Élodie Péribère.

Numeroase alte colaborari pe viitor

Aceasta colaborare cu vedeta iberica ia forma unei cutii slim de 33 cl din gama fara zahar, pentru a promova “un consum mai responsabil, cu mai putin zahar si calorii”, spune directorul de marketing. Bautura va fi vanduta pana la sfarsitul lunii mai la un pret orientativ de 1 euro.

Citeste si:  In curand - Investitii la un click distanta

Rosalía a compus un cantec pentru aceasta ocazie, intitulat Lie Like Love Me. Un videoclip exclusiv insoteste cantecul, care este menit sa incurajeze “autoexprimarea si acceptarea de sine”. Pentru a se adresa cat mai mult noii generatii, Coca-Cola a planificat sa se bazeze pe un marketing 100% digital, impunandu-se in acelasi timp in punctele de vanzare cele mai frecventate de tineri. Alte colaborari sunt asteptate in viitorul apropiat.

Editia noua beneficiaza de un ambalaj contrastant, care se potriveste de minune cu personalitatea cantaretei, cu culori vibrante, o serie de doodle-uri pe care Rosalia le-a desenat de una singura atunci cand a lucrat la o prima mostra de Coca-Cola Movement. In plus, Fanii pot scana codul QR de pe doza Coca Cola® Movement de colectie si astfel acceseaza Coca Cola® Creations Hub, unde ii asteapta experiente digitale captivante.

Sursa: https://www.ouest-france.fr/economie/consommation/la-chanteuse-rosalia-s-associe-a-coca-cola-pour-une-nouvelle-boisson-b1bf79b2-ade8-11ed-b39b-0fc111ecf24e