Celebra cantareata Rihanna, care a devenit miliardara cu brandul sau Fenty, se lanseaza in afaceri lansandu-si propria linie de produse pentru par, Fenty Hair.
De la cantareata vedeta la femeie de afaceri formidabila. Aceasta este tranzitia pe care Rihanna a facut-o in urma cu cativa ani. La varsta de 36 de ani, cantareata pop si R&B din insula Barbados a vandut deja peste 280 de milioane de albume in intreaga lume. Dar, mai presus de toate, ea a devenit regina afacerilor si a marketingului, devenind, la varsta de 24 de ani, cea mai tanara femeie miliardara din Statele Unite, cu o avere estimata la peste 1,3 miliarde de dolari. Ea datoreaza acest succes in special Fenty Beauty, brandul sau de cosmetice lansat in 2016 si evaluat cinci ani mai tarziu la 2,8 miliarde de dolari.
De atunci, filialele nascute din acest brand au vazut lumina zilei, precum Fenty x Savage (lenjerie) in 2018 sau Fenty Kids (copii). Dar mai urmeaza si altele, dupa cum a observat Harper’s Bazaar. Pe 13 iunie, Rihanna isi lanseaza noua filiala de ingrijire a parului: Fenty Hair. Intr-un clip promotional publicat pe Instagram pe 4 iunie, Rihanna pare nerabdatoare: “O noua familie se muta! @fentyhair se muta si este timpul sa aveti in sfarsit experienta de par pe care ati asteptat-o”. Ea isi impartaseste pasiunea pentru par: “Am avut aproape fiecare textura, fiecare culoare, fiecare lungime, de la extensii la impletituri si pana la par natural”, spune ea la inceput.
Ingrijirea parului, un sector care continua sa creasca
Vedeta americana detaliaza in continuare ce vor gasi consumatorii: “De aceea lansez o linie flexibila de produse pentru toate tipurile de par, dar si pentru a intari si repara toate tipurile de par, ceea ce este ceea ce avem cu adevarat nevoie!” Ea apare blonda, plimbandu-se pe strazile unui centru urban in miniatura numit “Mane Street”. Pentru moment, nu au fost publicate informatii cu privire la natura produselor care vor fi comercializate de Fenty Hair. Insa pasionatii sunt informati ca pot obtine o avanpremiera cu trei zile inainte de lansare (adica pe 10 iunie) inregistrandu-se pe site.
Potrivit Harper’s Bazaar, aceasta alegere de produse nu este o coincidenta, avand in vedere ca ingrijirea parului este atat de populara. In timp ce piata este evaluata in prezent la aproximativ 19,6 miliarde de dolari, aceasta ar putea creste la 107,5 miliarde pana in 2027. Beyoncé si Rita Ora au intrat deja in acest segment. In plus fata de Fenty, Rihanna si-a lansat propria linie de parfumuri si a investit in companii precum Tidal, o platforma de streaming muzical, si Fr8me, o agentie care pune in legatura celebritatile cu make-up artisti, coafori si stilisti.
Sursa: https://www.capital.fr/lifestyle/rihanna-delaisse-la-musique-pour-les-affaires-et-lance-fenty-hair-1497909