Primarul Capitalei, Adriean Videanu, a fost “intampinat”, ieri, la prezentarea proiectului Pasajului Basarab de un grup de bucuresteni care se impotri-vesc investitiei. Oamenii locuiesc in zona de “plecare” a pasajului, pe Bd. Nicolae Titulescu, si spun ca au girul a peste 2.000 de persoane care se tem ca “nu se respecta normele in constructii”, iar “carosabilul de la pasaj va ajunge in dreptul geamurilor de la etajul doi”. Bucurestenii antipasaj zic ca vor fi nevoiti sa mearga cu masca pe strada din cauza pra-fului generat de constructii. Primarul i-a invitat pe protestatari in biroul sau, iar dupa cateva minute a venit la sala de conferinte si a prezentat, alaturi de specialisti, noua varianta. Fata de proiectul cu care Traian Basescu a castigat alegerile pentru Bucuresti, pa-sajul va costa dublu, dar va fi mai lung. Distanta fata de blocuri a fost marita de la 10 m la 15 m, iar in zona Bi-sericii Titulescu inaltimea podului nu va depasi un metru. Proiectul a fost reanalizat astfel incat pasajul sa treaca si peste raul Dambovita, in zo-na Grozavesti, pentru a se realiza legatura cu autostrada Bucuresti Pitesti si Autostrada Soarelui. Pasajul Basarab re-zolva conexiunea dintre calea ferata, metrou si transportul de suprafata, iar in viitor, cand se va realiza o linie ferata rapida intre Gara de Nord si Otopeni, legatura cu aeropor-tul. Opozitia consilierilor PSD la proiectul sustinut de Ba-sescu a intarziat lucrarile cu patru ani.

Citeste si:  Banii pentru Apa Nova, apa de ploaie pentru bucuresteni