Retailerul se orienteaza in 2006 catre segmentul de populatie cu venituri medii

Grupul Mobexpert a demarat productia de serie pentru cinci dintre cele 30 de modele de canapele ale sale din piele si stofa. Datorita acestei decizii, spun reprezentantii producatorului de mobila, Mobexpert va realiza o reducere a costurilor de productie, dublata de rapiditatea livrarii produselor. “Polo, Diva, Mandy, Carina si Manilla sunt cele cinci garnituri alese pentru productia de serie, in baza datelor statistice Mobexpert care indica preferintele clientilor pentru acestea”, spune Dan Sucu, directorul general al grupului. Grupul Mobexpert este liderul pietei de mobilier din Romania, prin cele doua marci ale sale: Mobexpert – hipermagazine si magazine de mobilier de casa si decoratiuni, si Mobexpert Office – mobilier pentru birou si colectivitati. Potrivit estimarilor grupului, Mobexpert are o cota de piata de 18%, in timp ce Mobexpert Office detine 30% din segmentul de profil, evaluate in Bucuresti si in orasele mari. Cifra de afaceri a Grupului, la finele anului 2005, s-a ridicat la aproape 150 de milioane de euro, in crestere cu 15% fata de 2004. Piata interna de retail – mobilier de casa si pentru birou – va continua sa creasca in 2006, cu aproximativ 10%, acest ritm de crestere mentinandu-se si in anii urmatori, estima Sucu la inceputul acestui an. Principalul motor al cresterii pietei, al carei volum in 2005 a fost de peste 450 de milioane de euro, il reprezinta orientarea constructorilor de locuinte si catre segmentul de populatie cu venituri medii si mari, acelasi segment fiind targetat si de catre retailerul Mobexpert. Pe langa grupul Mobexpert, pe piata de mobila din Romania, estimata la 1,1 miliarde de euro in 2006, activeaza alti trei jucatori importanti, grupul Elvila si societatile Silvarom si Alprom.

Citeste si:  Firmele fara activitate se lasa dizolvate

Autor: Adelina Vlad