Microsoft a lansat un proiect care combina diferitele sale produse si servicii globale pentru publicitate sub o singura umbrela, care sa atraga advertiserii.

Cu noul Digital Advertising Solutions, Microsoft va furniza reclamele companiilor utilizatorilor Windows Live, Xbox Live, Office Online, Live Search si MSN direct pe computere, smart phone-uri, computere handheld si console de jocuri Xbox.
“Deoarece consumatorii de azi petrec tot mai mult timp online pe diferite dispozitive digitale precum telefoane mobile si video jocuri, advertiserilor le este tot mai greu sa-si atinga audienta tinta cu reclamele, intr-un singur mediu”, a declart Joanne Bradford, vice president pentru vanzari globale al Microsoft.

Compania spera sa utilizeze acest proiect pentru publicitate pentru a obtine o cota de piata mai mare din piata de publicitate in valoare de multe miliarde de dolari si sa-si imbunatateasca pozitia in fata rivalilor Google si Yahoo.
La inceputul acestui an Microsoft a achizitionat compania Massive, care furnizeaza reclame pentru jocuri video. Iar anul trecut a lansat un program de rezultate platite pentru cuatari, MSN AdCenter, care sa concureze cu Google AdWords.

Citeste si:  Romanii, codasi la utilizarea Internetului