Afacerile din comerțul cu îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii fashion second hand sunt în plină ascensiune în România. De la retailul bazat exclusiv pe preț mic, stil lichidare de stoc la prețuri derizorii, se evoluează spre magazine second hand și outlet cu un concept modern, unde raportul calitate / preț este pe primul loc. Implicit, în targetul unor astfel de magazine se află un public mai larg, nu doar persoanele care fac această alegere din cauza veniturilor mici.
Magazinele second hand și outlet au ajuns să fie considerate “la modă” până și în țările dezvoltate, dovadă a faptului că noul consumator are o altă viziune cu privire la opțiunile corecte în materie de produse vestimentare. Se pune tot mai mult accent pe sustenabilitate, pe principiul alegerii responsabile pentru bugetul propriu și mai ales pentru mediul înconjurător.
De ce hainele second hand pot fi mai impresionante decât cele din colecțiile noi
Magazinele second hand moderne oferă astfel variante inteligente chiar și pentru publicul cu venituri medii și mari. Este vorba despre acele magazine care vând produse second hand de calitate chiar mai ridicată decât hainele din magazine clasice cu articole noi, din colecțiile momentului. Astfel de haine sh și outlet au preț neașteptat de mic, dar provin de la branduri celebre și impresionează prin calitate și stil. Nu sunt cu nimic mai prejos decât produsele similare de la marii retaileri, ba chiar oferă mai multe argumente în favoarea alegerii lor.
Resurse pentru proprietarii de magazine second hand și outlet
În România există diverse companii implicate în import haine second hand și outlet, import Anglia, Germania, Spania și alte țări. Puține dintre acestea se concentrează însă pe nivelul de calitate, conceptul modern care ajută de fapt magazinele de profil să aibă vânzări mult mai mari și chiar profit considerabil, fără a ajunge să lichideze stocurile la prețuri apropiate de zero sau chiar să arunce o parte din loturile de haine second hand.
Proprietarii de magazine sh și outlet pot alege de exemplu să colaboreze cu cei de la Crematex, depozit haine second hand și outlet din Cluj-Napoca ce alimentează în mod curent mulți retaileri din țară, fie că ne referin la magazine clasice sau magazine online. Firma a decis să se axeze exclusiv pe segmentul B2B, deci pe distribuție de haine second hand și outlet, fără partea de vânzare directă spre public.
Alegerea unui astfel de partener comercial poate aduce avantaje competitive magazinelor de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii fashion second hand / outlet. “Majoritatea depozitelor de haine second-hand și outlet dețin, la rândul lor, pe lânga depozitul propriu zis, și magazine. Așadar, tind să își păstreze cea mai bună marfă. În cazul nostru, nevoile și mulțumirea clientului reprezintă cele mai importante lucruri pentru noi, deci nu ne ocupăm de alte afaceri, respectiv magazine. Astfel, reușim să oferim marfă de calitate, sortimente diverse incluzând și piese de brand, vintage și noi”, explică reprezentanții depozitului de haine second hand și outlet Crematex din Transilvania.
Un viitor mai verde este posibil!
Este cunoscut efectul puternic negativ asupra mediului înconjurător pe care îl are industria modei. Poluarea poate fi diminuată dacă oamenii aleg mai atent produsele de îmbrăcămite din magazine online sau offline și chiar le reciclează în cel mai bun mod – prin colectare și revânzare ulterioară în magazinele second hand și outlet.
Comerțul de profil nu este așadar doar o nișă ce ajută economia, ci un promotor al sustenabilității, pentru un viitor mai verde de care să beneficieze fiecare dintre noi.
Când alegi să cumperi haine sh sau outlet, oferi o nouă viață respectivelor articole, fără niciun compromis. Ba chiar ai grijă și de bugetul personal.