sbordarea-corecta-in-reparatia-transmisiei-la-camioane

Fiecare firma de transport lucreaza dupa anumite legi sau reguli care ii asigura buna sau mai putin buna functionare. Nu este nimic diferit nici la regulile de intretinere si reparare a vehiculelor comerciale.

Noi numim aceste abordari, politica de intretinere a vehiculelor, pentru ca respecta un sablon dupa care se ghideaza de fiecare data cand ajung in aceasta situatie.

Suntem constienti ca de cele mai multe ori, pentru proprietarii de camioane, defectiunea cutiei de viteze este un “ghimpe in coasta” de care nu au nevoie. Dar mai devreme sau mai tarziu fiecare vehicul sau mecanism are nevoie de reparatii asa ca trebuie sa fim pregatiti pentru aceste situatii.

Reguli de intretinere a vehiculelor

In cazul acestor tipuri de defectiuni, delimitam doua feluri de abordari ale proprietarilor de camioane. Prima este a celor care platesc pretul pentru a primi cele mai bune servicii de reparatii ca sa poata oferi la randul lor servicii de calitate.

A doua categorie de persoane este a celor care carpesc tot timpul, cauta cele mai ieftine oferte si spera tot timpul ca vor avea rezultate si asa. Este de departe cea mai nesigura abordare, de multe ori socotelile nu ies si cheltuielile cresc substantial.

Citeste si:  Chrysler isi diversifica oferta Dodge pentru Europa

Prezentam doua extreme ca si abordare dar trebuie sa fim constienti ca in realitate proprietarii de camioane se misca intre cei doi poli amintiti.

Sa vedem mai detaliat atat beneficiile cat si provocarile celor doua tipuri de abordari.

Calitate inainte de toate!

Aceasta este abordarea ideala a reparatiilor in cazul oricarei firme. Sa folosesti cei mai buni mecanici si cele mai bune piese pentru reparatii ca sa asiguri cea mai buna functionare a vehicolului tau.

Ca sa poti oferi servicii de transport de calitate, starea vehicolului tau trebuie sa fie la cel mai inalt nivel. Asta include si faptul ca vehicolul trebuie sa fie reparat imediat la aparitia oricarui simptom de defectiune, eliminand astfel riscurile ca acesta sa se strice in deplasare.

Bineinteles ca aceasta abordare cere o constanta investitie in stabilitatea afacerii dar si rezultatele vor fi pe masura.

O fi bine si asa …

Probabil ca am auzit si aceasta expresie in discutiile despre intretinerea vehiculelor comerciale. Intr-adevar sunt multe firme care din lipsa de fonduri sau dintr-un obicei prost, nu doresc sa investeasca in parcul lor auto.

Citeste si:  Volkswagen isi mareste productia in Slovacia

In acest tip de abordare, intalnim frecvent reparatiile cu piese de slaba calitate sau schimbari de piese cu altele de la dezmembrari.

Sa nu ma intelegeti gresit, nu am nici o probleme cu piesele din dezmembrari, in unele cazuri acestea pot fi o alternativa buna la un pret redus.

De exemplu, piesele originale dintr-o cutie de viteze dezmembrata, daca nu sunt uzate, pot tine mult mai mult decat piesele noi, dar de slaba calitate.

Aceasta abordare nu prea duce la rezultate bune, in timp poate ingreuna, chiar stopa dezvoltarea firmei de transport.