In 2025, Netflix intentioneaza sa investeasca in doua mari magazine pentru a crea spatii dedicate lumii sale. Grupul a deschis deja mai mult de 50 de spatii efemere in ultimii ani, dar de data aceasta scopul este de a crea locatii permanente. Netflix intentioneaza sa deschida mai multe in viitor.

In 2025, Netflix va investi in doua foste mari magazine din centre comerciale americane pentru a crea un spatiu dedicat lumii sale, cu experiente imersive, restaurante si magazine. Grupul de streaming a pus ochii pe doua locatii, fiecare de 30.000 de metri patrati, in centrul comercial King of Prussia, langa Philadelphia (nord-est), si Galleria Dallas, in nordul orasului texan, potrivit unui comunicat publicat marti. In ultimii ani, Netflix a deschis peste 50 de spatii efemere in 25 de orase, prezentand unele dintre cele mai bine vandute filme si seriale ale sale, inclusiv “Stranger Things”.

“Netflix House (numele acestei noi locatii) intruchipeaza urmatoarea generatie a ofertelor noastre”, a explicat directorul de marketing Marian Lee, citat in comunicat. “Aceste locatii vor aduce la viata povestile noastre indragite in moduri noi, evolutive si neasteptate”. De data aceasta, este vorba despre locatii permanente, iar grupul da de inteles ca intentioneaza sa deschida mai multe in viitor.

Citeste si:  Ce beneficii are o firma care ofera cosuri cadou gourmet angajatilor si colaboratorilor

Noi obiceiuri ale consumatorilor

Aceasta masura vine intr-un moment in care mai multe lanturi de magazine incearca sa isi adapteze modelele la noile obiceiuri ale consumatorilor si la puterea tot mai mare a cumparaturilor online. La sfarsitul lunii februarie, Macy’s a anuntat inchiderea a 150 de filiale in Statele Unite. In ultimii ani, Neiman Marcus, Lord & Taylor si Barneys New York au intrat in faliment, doar acesta din urma scapand de inchiderea tuturor magazinelor sale.

 

Sursa: https://www.capital.fr/entreprises-marches/netflix-lance-netflix-house-la-nouvelle-generation-des-offres-du-geant-du-streaming-1498448