McDonald’s intra in industria incaltamintei.
Casa McNugget-ului lanseaza saptamana aceasta o linie de saboti personalizati in colaborare cu Crocs.
Linia inspirata de fast-food va cuprinde trei modele Crocs clasice si o pereche de Crocs bazate pe mascotele McDonald’s, Grimace, Hamburglar si Birdie, precum si pe schema clasica de culori rosu si galben a lantului.
De asemenea, vor fi puse in vanzare o serie de brelocuri cu tema McDonald’s care pot fi atasate la saboti, inclusiv cartofi prajiti si Big mac.
Pantofii au fost lansati pe 14 noiembrie, la un pret cuprins intre 70 si 75 de dolari. Sosetele asortate pentru fiecare pereche de pantofi vor costa 20 de dolari. Clientii ii vor putea cumpara de la punctele de vanzare cu amanuntul Crocs si de la partenerii en-gros.
In comunicatul sau de presa, McDonald’s a recomandat fanilor care doresc sa puna mana pe o pereche de saboti sa urmareasca McDonalds si Crocs pe retelele de socializare, adaugand doar ca lansarea va avea loc la “pranz”, ora centrala.
Parteneriatul cu Crocs este a doua colaborare cu McDonald’s in domeniul modei din ultimele luni. In august, McDonald’s a incheiat un parteneriat cu brandul britanic de skate PALACE pentru a lansa o editie limitata de merch de marca.
Crocs, intre timp, a avut o perioada fierbinte cu colaborarile sale de colectie. Recent, a facut valuri in septembrie cu o pereche de saboti inspirati de Shrek si i-a facut pe fanii Pixar sa intre in frenezie atunci cand a lansat o pereche de Crocs conceputa pentru a semana cu personajul din “Cars”, Fulger McQueen, in timpul verii.
O parte din profituri donate
Sabotul mov (Grimace) este realizat din modelul Cozzzy Sandal al marcii, in timp ce celelalte sunt clasicele Crocs. Deoarece un sabot singur nu este suficient, achizitia poate fi insotita de sosete si ace Jibbitz, astfel incat sa le puteti personaliza dupa cum doriti. Pentru a intra in posesia lor, tot ce trebuie sa faceti este sa vizitati retelele de socializare ale celor doua marci (Instagram in special) incepand de marti, ora 19:00. In ciuda pretului ridicat – 75 de euro pentru o pereche si 20 de euro pentru sosete – se asteapta sa fie un mare succes, deoarece acest tip de colaborare de marketing este intotdeauna un mare succes. Dar o parte din profituri vor merge catre o organizatie de caritate pentru copiii bolnavi. O nebunie, da, dar pentru o cauza buna!
Sursa: https://www.cnbc.com/2023/11/13/mcdonalds-and-crocs-to-release-shoes-inspired-by-grimace-hamburglar.html