Facebook lansează funcţia sa de videoclipuri scurte Reels în peste 150 de ţări, a anunţat marţi proprietarul său, Meta Platforms, o mişcare pentru extinderea formatului său de conţinut cu cea mai rapidă creştere, informează Reuters.
Gigantul social media, care a pierdut recent o treime din valoarea de piaţă după un raport sumbru al câştigurilor, a evidenţiat Reels drept o prioritate cheie.
Meta a lansat Reels pe Instagram în 2020 şi pe Facebook în 2021 ca răspuns la aplicaţia de videoclipuri scurte TikTok, deţinută de gigantul tehnologic chinez ByteDance, a cărei popularitate a explodat.
“Reels este deja, de departe, formatul nostru de conţinut cu cea mai rapidă creştere, iar astăzi îl punem la dispoziţia tuturor pe Facebook la nivel global”, a anunţat marţi CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg, într-o postare pe Facebook.
Compania, potrivit căreia conţinutul video reprezintă în prezent jumătate din timpul petrecut de oameni pe Facebook, a anunţat, de asemenea, noi modalităţi pentru creatori de a obţine câştiguri prin funcţia Reels.
De asemenea, compania a anunţat că îşi extinde în mai multe ţări programul de acordare de bonusuri creatorilor şi că testează reclamele suprapuse prin bannere şi stickere pentru creatori astfel încât aceştia să obţină venituri din reclame.
Meta a declarat la anunţarea celor mai recente rezultate financiare că s-a confruntat cu probleme din cauza modificărilor aduse de Apple la sistemul său de operare în ceea ce priveşte confidenţialitatea, care au îngreunat pentru branduri targetarea şi măsurarea reclamelor pe Facebook şi Instagram. De asemenea, a invocat probleme macroeconomice, cum ar fi perturbări în lanţul de aprovizionare.
Luna trecută, gigantul tehnologic înfiinţat în urmă cu 18 ani a avertizat de asemenea că se aşteaptă la o încetinire a creşterii veniturilor în trimestrul următor din cauza concurenţei sporite pentru timpul utilizatorilor şi a unei schimbări de orientare către funcţii precum Reels, care generează mai puţine venituri.