Gratie portofoliului impresionant format din zece marci auto (Mercedes-Benz, Smart, Chrysler, Jeep, Mitsubishi, Land Rover, Jaguar, Ford, Mazda si Hyundai), a experientei dobandite in cei peste 13 ani de activitate, a echipei de profesionisti si sinergiilor dezvoltate in cadrul companiilor sale, TiriacAuto – grup care, prin cele peste 80 de modele de autovehicule, ofera cea mai larga paleta de autovehicule – este unul dintre leaderii pietei auto din Romania.

Adriana Ichim, Director Executiv TiriacAuto, a anuntat vinerea trecuta ca anul 2004 s-a incheiat favorabil (planul de vanzari – ce viza 10.000 de unitati – fiind depasit cu 11%, iar cifra de afaceri fiind de peste 320.000.000 euro), iar cele 9.000 de unitati vandute in primele 7 luni ale anului 2005 arata clar ca obiectivul de 15.000 de unitati stabilit pentru anul in curs va fi depasit.

In ceea ce priveste planurile TiriacAuto, Adriana Ichim a aratat ca stategia anului 2005 vizeaza extinderea, dezvoltarea si consolidarea retelei teritoriale, care se realizeaza prin sustinerea dealerilor existenti si atragerea altora noi.

Citeste si:  Nicolaescu ii executa politic pe directorii de spitale incomozi

“Investitiile vizeaza cu precadere zonele cu potential economic ridicat. Am deschis deja in luna mai a.c., complexul integrat Daimler-Chrysler de la Cluj (investitie ce a depasit 5 milioane Euro) si ne-am propus alte doua inaugurari, la Constanta si Timisoara”, spune Adriana Ichim.

Directorul Executiv TiriacAuto a anuntat si faptul ca in perioada 16-25 septembrie a.c., TiriacAuto va organiza in Piata Constitutiei, – primul eveniment propriu de tip expozitional in Bucuresti: Parcul TiriacAuto. (D.P.)