Gratie portofoliului impresionant format din zece marci auto (Mercedes-Benz, Smart, Chrysler, Jeep, Mitsubishi, Land Rover, Jaguar, Ford, Mazda si Hyundai), a experientei dobandite in cei peste 13 ani de activitate, a echipei de profesionisti si sinergiilor dezvoltate in cadrul companiilor sale, TiriacAuto – grup care, prin cele peste 80 de modele de autovehicule, ofera cea mai larga paleta de autovehicule – este unul dintre leaderii pietei auto din Romania.
Adriana Ichim, Director Executiv TiriacAuto, a anuntat vinerea trecuta ca anul 2004 s-a incheiat favorabil (planul de vanzari – ce viza 10.000 de unitati – fiind depasit cu 11%, iar cifra de afaceri fiind de peste 320.000.000 euro), iar cele 9.000 de unitati vandute in primele 7 luni ale anului 2005 arata clar ca obiectivul de 15.000 de unitati stabilit pentru anul in curs va fi depasit.
In ceea ce priveste planurile TiriacAuto, Adriana Ichim a aratat ca stategia anului 2005 vizeaza extinderea, dezvoltarea si consolidarea retelei teritoriale, care se realizeaza prin sustinerea dealerilor existenti si atragerea altora noi.
“Investitiile vizeaza cu precadere zonele cu potential economic ridicat. Am deschis deja in luna mai a.c., complexul integrat Daimler-Chrysler de la Cluj (investitie ce a depasit 5 milioane Euro) si ne-am propus alte doua inaugurari, la Constanta si Timisoara”, spune Adriana Ichim.
Directorul Executiv TiriacAuto a anuntat si faptul ca in perioada 16-25 septembrie a.c., TiriacAuto va organiza in Piata Constitutiei, – primul eveniment propriu de tip expozitional in Bucuresti: Parcul TiriacAuto. (D.P.)