BMW a dat publicitatii un comunicat privind rezultatele financiare obtinute in luna iulie. Dupa un parcurs ascendent inca de la inceputul anului, constructorul german a vandut cu 7,7 procente mai putin in iulie. Numarul efectiv de unitaitati vandute se ridica la putin peste 86 de mii. Brandul Mini, si le detinut de BMW, a inregistrat deasemeniea o scadere a vanzarilor, de peste 7 procente, in conditiile in care capacitatile de productie din Marea Britanie au fost marite, in ultima perioada.
Mini a vandut putin peste 15 mii de unitati in luna iulie a acestui an. Un alt brand brand britanic, superpremium, Roll-Royce, a castigat 13 procente in iulie fata de aceasi perioada a anului trecut. Numarul efectiv de masini vandute este de 51 de superlimuzine Phantom.
Dincolo de aceasta scadere, BMW a inregistrat cifre imbucuratoare pe primele sase luni ale anului, cresterea efectiva a celui mai mare producator premium este de 5,7 procente, in comparatie cu 2005.
Cel mai vandut produs al germanilor este BMW-ul seria 3, lansat anut trecut, insa o versiune coupe a aceleasi serii este asteptata sa patrunda in showroomuri luna viitoare.
Concurentul direct al bavarezilor de la BMW, Mercedes Car Group, a avut de castigat datorita acestei situatii. In luna iulie Mercedes a urcat cu aproape 12 procente in topul vanzarilor de masini, in comparatie cu anul trecut.
In iulie, Mercedes a vandut 6 mii de unitati mai mult decat BMW in Europa.