In ultimii doi ani, in Bucuresti au fost lansate zeci de importante proiecte imobiliare de tip rezidential. Majoritatea abia se afla in faza de constructie, in cazul altora abia s-a imprejmuit terenul, putine sunt deja finalizate macar in parte. In orice caz, toate aceste proiecte s-au bazat pe o strategie puternica de marketing si publicitate inca din momentul anuntului oficial privind lansarea operatiunilor.

Desi construite in diverse zone din Bucuresti (mai central, mai spre periferie, oricum majoritatea la putine minute distanta de centru), desi adresate unui target diferit (clasa medie cu venituri mai mari sau mai mici), desi proiectate in mod diferit (gen mini cartier de blocuri noi sau mic cartier de vile), cam toate proiectele au avut inca de la inceput o identitate online, cu website de prezentare.

In cele mai multe cazuri s-a optat si pentru publicitate online pe diverse website-uri de informatie, aceasta fiind urmatoarea metoda preferata dupa publicitatea outdoor si cea in print (ziare si reviste). Astfel, de la orice calculator sau laptop, oricine poate vizualiza prezentarea generala a proiectului, poate citi detalii de ultima ora, poate afla unde este biroul de vanzari.

Citeste si:  Europa, cea mai profitabila regiune pentru investitiile imobiliare

Din anumite puncte de vedere, valorificarea internetului a fost poate superficiala: s-a mers pe ideea informarii online, dar interactiunea a rams adesea tot prin metodele clasice: telefon sau mers direct la biroul de vanzari. Dintre site-urile existente: www.planorama.ro, www.rosegarden.ro, www.vitantowers.ro, www.iris-residence.ro, www.swanlakevillage.ro, www.sunnyvillage.ro, www.asmitagardens.ro, www.edenia.ro, www.egi.ro, www.incityresidences.ro, www.west-park.ro, www.noor.ro, www.orhideeagardens.ro.