Rezumat:
Așa cum anumite domenii nu ar putea performa fără mașinării și utilaje, biroul modern este dependent de produsele de birotică și papetărie. Sintagma ”birotică și papetărie” nu face referire doar la hârtie și capsator ci include și imprimante, calculatoare, laptopuri și alte accesorii și echipamente electronice. Toate au importanța lor în cotidianul vieții la birou și au impact direct asupra productivității și a stării de spirit a angajaților.
Articole de birotică și papetărie pentru birou
În mod natural, atunci când ne gândim la un birou, fie cel de acasă, fie cel de la serviciu, vom include întotdeauna hârtia și pixul. Și asta în ciuda digitalizării, a prezenței unui laptop sau a unei tablete. De fapt, tot ceea ce aparține de papetăria ”clasică” ni se pare perfect normal și de fiecare dată când dorim să notăm ceva ori avem nevoie să îndosariem o serie de documente, chiar și atunci când trebuie să folosim imprimanta, ne vom întoarce către articole consacrate, a căror utilizare este firească pentru fiecare dintre noi: clipsuri, coli de hârtie A4, caiete sau blocnotesuri, creioane, pixuri sau stilouri, agende, markere, plicuri sau perforatoare, dosare, organizatoare de birou și multe altele. Poți comanda toate aceste produse aici știind că fiecare dintre ele este foarte util și le simțim lipsa acut atunci când nu sunt de găsit prin sertare.
Echipamente electronice
Pe lângă calculator, monitor, mouse și tastatură, lista de echipamente electronice necesare într-o companie este una destul de lungă și poate include de la telefoane smart sau tablete și până la frigidere, televizoare sau distrugătoare de documente. Toate vor impacta în mod direct eficiența și confortul celor care lucrează într-o companie și de aceea merită să le acorzi importanță și să alegi ce e mai bun. La Austral vei găsi o paletă foarte largă de astfel de produse. Și pentru că știm că nu este cazul să îți vorbim despre avantajele echipării birourilor cu laptopuri sau calculatoare performante ori despre beneficiile în a avea o sală de mese echipată cu un frigider încăpător, îți vorbim în cele ce urmează despre tabla interactivă. Cunoscută și sub denumirea de whiteboard inteligent, tabla interactivă aduce cu sine nenumărate avantaje dintre care îți enumerăm doar câteva.
- În funcție de producător și model o tabla interactivă poate permite conectarea a până la 50 de dispozitive concomitent, indiferent de sistemul de operare și de tipul device-ului. Altfel spus, nu contează că membrii echipei tale folosesc iOS sau Android, Windows sau Mac: tabla inteligentă permite conectarea simultană a acestor device-uri.
- Permite afișarea și lucrul cu mai multe documente sau imagini în același timp. Astfel, pe de o parte durata unei ședințe scade, iar pe de alta productivitatea crește.
- Fiecare utilizator poate modifica același proiect. Îndată ce toată lumea și-a așternut ideile și a făcut modificările necesare, proiectul poate fi salvat pentru a fi trimis către cei direct interesați. Același document înseamnă că toată lumea are același punct de plecare, aceeași informație, fără neclarități sau date incomplete.
Produse de protocol și alte accesorii
Un furnizor de birotică și papetărie dedicat companiilor, va pune la dispoziția clienților săi o varietate de produse, multe dintre ele neavând legătură cu birotica și papetăria. Și asta din dorința de a simplifica munca celor ce lucrează în departamente administrative și sunt nevoiți să se asigure că biroul este întotdeauna bine aprovizionat cu cele necesare unei bune funcționări a companiei dar și stării de bine a angajaților săi. De exemplu produse de curățenie, piese de mobilier de genul fișetelor sau scaunelor ergonomice ori articole de protocol, ceai și cafea.
Alte accesorii esențiale într-un spațiu de birouri sunt suporturile ergonomice ce vin în completarea mobilierului de birou și care măresc confortul angajaților, asigurând o poziție corectă în timpul lucrului. Un astfel de suport este cel pentru picioare și poate fi achiziționat în diverse variante: cu încălzire, ajustabil pe înălțime, cu ventilatie, cu funcție de balansare a picioarelor, etc. Un alt tip de suport este suportul pentru spate ce se atașează pe spătarul scaunului de birou și care este conceput pentru a asigura o poziție corectă a coloanei vertebrale.
Și pentru că știm că bugetul este un considerent important, recomandarea noastră este să vă adresați unui furnizor de tipul all-in-one dedicat companiilor, adică să plasați comanda pe un site care vi le poate pune pe toate la dispoziție la prețuri mai mici față de cele din magazinele fizice destinate comerțului cu amănuntul.