De la debutul crizei sanitare, necesitatea limitarii contactelor implica in sectorul imobiliar reducerea vizitelor imobiliare fizice. O solutie exista: vizitele virtuale. Si, destul de des, aceste vizite virtuale se incheie cu o oferta de cumparare din partea doritorului.

Cel mai adesea, totul incepe online. Cautam pe internet un imobil iar asta nu este o noutate. In schimb, de la debutul crizei sanitare, adoptarea vizitelor virtuale a provocat unele schimbari in comportamentul cumparatorilor.

Ce este o vizita virtuala?

O vizita virtuala se poate realiza prin intermediul unor fotografii 360° cu bunul imobiliar, prin intermediul unor clipuri video sau cu ajutorul unui apel video. Proprietarul poate vizita imobilul de pe smartphone. In plus, aceste vizite virtuale permit limitarea deplasarilor si riscul transmiterii virusului.

Avantajul oferit de vizitele virtuale pentru cumparator este acela ca poate vedea mai multe imobile intr-un timp scurt.

Ce trebuie sa ii ceri vanzatorului sau agentului imobiliar in timpul unei vizite?

La fel ca in cazul unei vizite clasice, o vizita la distanta necesita o mica pregatire. Fa o lista cu intrebarile pentru a te asigura ca nu iti scapa nimic. Trebuie sa intrebi tot ce te intereseaza, inclusiv informatii despre locatia exacta a imobilului si mediul din jurul cladirii. Intreaba daca exista in apropiere magazine, transporturi in comun sau alte servicii de proximitate care te intereseaza.

Citeste si:  Cursa preturilor la apartamentele vechi

Sa afli preturile medii practicate in sectoul imobiliar din orasul tau este un lucru usor. Poti descoperi cu usurinta pretul de vanzare al bunurilor in zona in care vrei sa cumperi pentru a-ti face o idee, pe langa faptul ca studiezi preturile medii ale bunurilor in vanzare. Exista numeroase site-uri de unde poti afla toate aceste informatii care te intereseaza.

Daca vrei sa faci si tu o oferta dupa o vizita virtuala, poti cauta online modele de formulare de oferte, exista o multime deja.